  • 21. Data: 2011-12-23 13:49:25
    Temat: Re: życzenia od US...:-)
    Od: s_13 <s...@i...pl>

> [...]
    > Natomiast Panie bardzo dobrze znały się na materiałach budowlanych i na
    > przykład zakwestionowały możliwość stosowania kostki brukowej przy budowie
    > domu:
    > 'Na pewno zrobił Pan sobie z tego podjazd do garażu a nie ścianę budynku'.
    > Oczwiście wszystkie rachunki zawierające materiały 'niedozwolone' jak i
    > narządzia, pędzle, itp. 'wyleciały' w pierwszej kolejności.
    > Później było czepianie się wymienionych już spraw formalnych.
    > Udało mi się 'uratować' około 60% rachunków i faktur.
    > W sumie 7 wizyt w US, miesąc zbierania i liczenia i po sprawie :-)

    ja jeszcze nie wiem, co mnie czeka, ale wiem jedno, święta mam
    spierdolone... i tego im nie wybaczę...
    mile się "rozczarowałem" rozliczając VAT, nie było kwestionowania i
    czepiania się, jak tu niektórzy opisywali, a wręcz pomoc i życzliwość,
    ale to chyba zależy od człowieka, a w tym przypadku, że baba wysyła
    wezwanie do stawienia się w ciągu 7 dni (nie roboczych), w okresie
    świąteczno-noworocznym (mogłem zaplanować wyjazd) i nie sprawdzi czy w
    pokoju obok ma potrzebne dla niej dokumenty, a jak jej to sugeruję, to
    i tak karze się po świątecznym obżarstwie stawić i napisać, że te
    dokumenty już złożyłem i są w pokoju obok... to chyba dobrze nie wróży
    dla późniejszych kontaktów i porozumienia się... także kurwa święta
    spierdolone... i już kurwa wizja komornika, nawiązując do innego wątku
    o fobiach budowlanych... :-)

    pozdrawiam
    s_13

  • 22. Data: 2011-12-23 14:02:21
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    > Widzą chyba w nas
    > potencjalne źródło kasy do wyciągnięcia.  Tylko przez naszą niefrasobliwość
    > i zaufanie do sytuacji, na zasadzie bo dotychczas się budowało i było i
    > nikomu włos nie spadł z głowy. Najpierw marchewka a teraz kij. Bolesny.

    ja wyczaiłem już trochę metodę, jaka stosują w moim US, łoją na kasę
    wszędzie gdzie się da, ale głównie niekumatych i przestraszonych,
    czyli jak zapytasz, czy coś można odliczyć, to powiedzą, absolutnie...
    ale ty wiesz, że można, więc odliczasz, oni już formalnie nic nie
    mogą, bo jesteś w prawie, więc odpuszczają, no może czasem jeszcze
    postraszą kolejnym wezwaniem... ale na takich jak ty przypadnie co
    najmniej kilku, którzy ze strachu nie odliczą i bulą, i kasa jest...
    przerabiałem na własnej skórze... np. dobrowolne ubezpieczenie
    zdrowotne, stwierdzili, że nie mogę odliczyć, nie odliczyłem, w
    następnym roku uznałem, że jednak ja mam rację, odliczyłem, kasę
    oddali, oczywiście kazali się stawić i wyjaśnić, nic nie zrozumieli,
    ale kasę wypłacili, bo nie znaleźli podstawy prawnej do odmowy
    zwrotu...:-) posunąłem się jeszcze dalej, złożyłem korektę za ubiegły
    rok z wyjaśnieniem, że błędnie nie odliczyłem dobrowolnych składek
    zdrowotnych i teraz koryguję, bo chcę zwrot... oczywiście wezwali,
    pogadali, że nie mam racji i sugerują wycofanie korekty (strasząc
    konsekwencjami za próbę wyłudzenia od skarbu państwa), oczywiście
    wszystko na gębę bez podkładki w dokumencie, ale zanim minął ustawowy
    termin, zwrócili... :-)))

    pozdrawiam
    s_13

  • 23. Data: 2011-12-23 14:17:45
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2011-12-23 14:49, s_13 pisze:
    > lone... i już kurwa wizja komornika, nawiązując do innego wątku
    > o fobiach bud

    Współczuję szczerze acz myślę, że może i nie będzie źle.
    Przy każdej takiej okazji warto napisać, że państwu w ogóle wara od
    takich rzeczy. Wara od naszej kasy. Won z naszego codziennego życia.
    Nie należy głosować na socjalistów/czerownych bo to ICH wina, że jest
    jak jest.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 24. Data: 2011-12-23 18:23:42
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 23 Dec 2011 01:37:50 -0800 (PST), s_13 napisał(a):

    > dodzwoniłem się... "no to będę musiała pójść do archiwum" z bólem
    > rzekła pani... "ale proszę mi pismo złożyć, że pan już te dokumenty
    > dostarczył do US w innym celu"... oż kurwa, więc jednak wizyta
    > nieunikniona...

    Pocztą, pocztą :D

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 25. Data: 2011-12-23 19:00:39
    Temat: Re: ?yczenia od US...:-)
    Od: NotBear <p...@i...pl>

    W dniu 2011-12-23 12:31, twistedme pisze:
    > A to nie by?o przypadkiem zale?ne kiedy mieszkanie kupowa??

    Od tego przede wszystkim zalezy sposob obliczania podatku i czy
    przysluguje zwolnienie z tytulu wydatkowania uzyskanych pieniedzy na
    cele mieszkaniowe.

    --
    NotBear

  • 26. Data: 2011-12-23 20:54:11
    Od: "Ktos" <k...@n...net>

    U mnie większym problemem było to, że mieszkanie sprzedałem już w czasie
    budowy.
    Nie mogłem więc wliczyć kosztów poniesionych wcześniej.
    Z innych względów (np. aby móc otrzymać 'normalną' taryfę na prąd a nie
    budowlaną) musiałem szybko zawiadomić Nadzór o zakończeniu budowy, no i
    dostałem też szybko decyzję, że nie wnoszą sprzeciwu.

    To z jednej strony było dobre, ale nie dla US.
    Dla nich w tym momencie budowa zakończyła się i wszelkie wydatki po dacie
    decyzji nie liczyły się do kosztów budowy :-(
    Normalnie, jak nie kijem to pałką, nawet marchewki nie pokazali na
    chwilę....

  • 27. Data: 2011-12-23 21:26:07
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>

    > Użytkownik "s_13" <s...@i...pl> napisał w wiadomości
    l.googlegroups.com...

    > O nie. Jak już pismo wysłali to bez względu na to czy je odebrałeś czy
    > nie, znaczy że procedura ruszona i okres 5 letni nie liczy się.
    >

    > Marek

    A jak drugie awizo odbierze 2 stycznia 2012 to co wtedy? chyba liczy sie
    data odbioru wpisana na awizie prawda? A teraz sa Swięta i mogl wyjechac od
    15 XII do 1 stycznia na wczasy...

  • 28. Data: 2011-12-23 22:06:11
    Od: Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl>

    W dniu 2011-12-23 15:17, quent pisze:

    > Przy każdej takiej okazji warto napisać, że państwu w ogóle wara od
    > takich rzeczy. Wara od naszej kasy. Won z naszego codziennego życia.

    Tak jest, ma budować autostrady, szybkie koleje, postawić policjanta
    na każdym rogu, zapewnić sprawne sądy, darmową edukację od przedszkola
    po doktorat i opiekę zdrowotną od leczenia kataru po przeszczep serca,
    ale zaraz potem won! Co najwyżej raz na miesiąc wpuszczę listonosza
    z emeryturą :-)

    T.

  • 29. Data: 2011-12-24 09:53:17
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 23 Dec 2011 23:06:11 +0100, Tomasz Finke napisał(a):

    > Tak jest, ma budować autostrady, szybkie koleje,

    Nie. Ma jedynie nie przeszkadzać w budowie tychże.

    >postawić policjanta na każdym rogu, zapewnić sprawne sądy,

    Tak, a nie policjantów zmuszać do pisania papierów, sądy do pisania
    papierów i tworzyć prawo, które powoduje, że ani policja, ani sądy nie mogą
    działać sprawnie.

    --
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 30. Data: 2011-12-24 09:56:48
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    > Pocztą, pocztą :D

    w moim przypadku wyprawa na pocztę to tyle samo zachodu, co do
    skarbówki... choć skarbówkę mam bardziej po drodze...:-)

    pozdrawiam
    s_13