  • Data: 2012-09-05 13:44:44
    Temat: Budowa mostka dojazdowego przez rów.
    Od: Edyward <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Muszę wybudować mostek dojazdowy przez rów melioracyjny do mojej działki.
    Mam pytanie czy na takie prace potrzebne są jakieś specjalne pozwolenia, projekt
    itd. Czy można wykonać to we własnym zakresie.
    Działka jest obecnie bez zabudowań. Wyjazd z działki jest na drogę gminną (już z
    nazwą ale jeszcze polną). Rów należy do Zarządu Melioracji.