eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieCo marketing robi z mozguCo marketing robi z mozgu
  • Data: 2013-04-18 13:42:11
    Temat: Co marketing robi z mozgu
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam!

    Przyszedł do mnie kilka dni temu człowiek po radę. Potrzebował kupić
    elektryczny kocioł CO (w sumie czy nazwa kocioł jest tu w ogóle poprawna?)

    Wytłumaczyłem mu że wszystkie są jednakowo sprawne (100%) i żeby wziął
    dowolny o mocy większej niż ma zapotrzebowanie na ciepło.

    Dzisiaj mi się pochwalił że kupił dwa o połowę mniejszej mocy.:-)

    Naczytał się gdzieś że ogrzewanie jest najbardziej oszczędne gdy kocioł
    grzeje non stop a nie włącza się i wyłącza (nie zauważył że dotyczy to
    kotłów które coś _spalają_)
    więc sobie wymyślił że on sobie będzie ten drugi podłączał do sieci tylko
    gdy będzie zimno a na jesieni i na wiosnę będzie używał tylko jednego.
    Sprzedawca go oczywiście nie wyprowadził z błędu a wręcz przeciwnie bardzo
    pochwalał takie myślenie i dorzucił jeszcze argument o większej
    niezawodności takiego rozwiązania.

    Pozdrawiam
    Ergie


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1