  • 41. Data: 2016-02-24 22:43:06
    Temat: Re: Dolne źródło - rozkminki
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu środa, 24 lutego 2016 22:30:08 UTC+1 użytkownik Lisciasty napisał:

    > Nienie, misunderstanding nastąpił. Miałem na myśli, że teściu
    > i żona zawiadują budową chałupy, a ja jako jedyny który chce
    > nieco nowocześniej niż wyngiel, grawitacja i balkony, muszę z nimi
    > samotnie walczyć. Ale mieszkać będziemy osobno, tak więc nie ma problemu :>
    > Byle tą budowę przeżyć.

    Aaaa no to spoko ;)
    Przekonaja sie. Moj tata, emerytowany gornik sie na mnie obrazil i nie gadal
    ze mna przez jakis czas jak sie dowiedzial, ze nie chce wegla w domu :-))
    Potem mu podsunalem pare ksiazek i gazet to troche odpuscil, az w koncu
    jak juz wszystko dzialalo to sie przekonal i wszystkim znajomym sie chwalil
    jak mam nowoczesnie i czysto ;)

    > Kominek mi się przydaje jako argument przetargowy, to jest walka
    > na wielu frontach, a ja jestem sam :>

    Powodzenia, musisz byc bardzo dzielny :D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 42. Data: 2016-02-24 22:47:22
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu środa, 24 lutego 2016 22:32:46 UTC+1 użytkownik Myjk napisał:

    > Wódka tańsza. Mniej oporów przy pompowaniu.
    > Choć niektórzy twierdzą, że coś tam wybucha. :P

    Uwazaj Lisciasty bo Myjk pieprzy glupoty jak zwykle:

    http://www.obud.pl/instalacje,art,9279,,uwazaj_co_ci
    _wlewaja_do_dolnego_rodla_cykl_uwaga_na_bledy_czesc_
    ii

    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 43. Data: 2016-02-25 08:12:26
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 24 Feb 2016 12:53:58 -0800 (PST), Lisciasty

    > A z jakich względów wódką? Glikol jest be?

    I jeszcze:
    http://intraweb.stockton.edu/eyos/energy_studies/con
    tent/docs/proceedings/HEINO.PDF
    Szczególnie czytelna strona 10.

    Ale uważaj! To wybucha! :D

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 44. Data: 2016-02-25 08:41:30
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu środa, 24 lutego 2016 22:20:31 UTC+1 użytkownik Lisciasty napisał:

    > Z tym też walczę, jakbym miał mało frontów do zwalczenia...
    > Teść twierdzi, że lepiej na placki bo jak się klei dookoła
    > to potem wilgoć tam siedzi i jest grzyb.

    qurrrrrrrr, ty weź go pogoń od doradztwa :/ Chyba ze on płaci za budowę :-)

    Lepiej na placki to jest budowlańcom bo sie 3x mniej narobią - dorobią do tego
    marketingową teorią i gitara...

    b.

  • 45. Data: 2016-02-25 08:43:16
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu środa, 24 lutego 2016 22:21:37 UTC+1 użytkownik Irek.N. napisał:

    > Były kiedyś na grupie podawane jakieś tabele/nomogramy/wykresy... nie
    > pamiętam, z których wynikało, kiedy przestaje się opłacać grubszy.

    robiłem takie w excelu kiedys. Ale kluczem jest cena energii której nie jestesmy w
    stanie przewidziec.

    b.

  • 46. Data: 2016-02-25 08:47:14
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu środa, 24 lutego 2016 22:28:24 UTC+1 użytkownik Irek.N. napisał:

    > Jak 2+3 to po pierwsze szacun, po drugie w sam raz, po trzecie za mało,
    > jak się hobby w rodzinie rozwinie :)

    u mnie tez jest 2+3 na 120m2 - narzekac nie narzekam, nie ma problemu z powierzchnią.
    W perspektywie mam ze ze 2szt mi pójdą w swiat. Zostac na hangarze? Też źle. Te 240
    wydaje mi sie być przesadą.

    b.

  • 47. Data: 2016-02-25 08:53:45
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 24 Feb 2016 23:41:30 -0800 (PST), Budyń

    > qurrrrrrrr, ty weź go pogoń od doradztwa :/ Chyba ze on płaci za budowę :-)

    Za budowe, jak za budowę. Ale kto zapłaci za ogrzewanie? ;) Potem będzie,
    że z PC miało być tak pięknie, a wyjdzie że jest 2x drożej niż wynikało z
    obliczeń i "a nie mówiłem żeby kominek zamontować, przydaje się!". :P

    > Lepiej na placki to jest budowlańcom bo sie 3x mniej narobią
    > - dorobią do tego marketingową teorią i gitara...

    Panie, w "Nasz Nowy Dom" kładli na placki, nawet "Kasię" tak uczyli robić
    tamtejsi specjaliści, to tak musi być! :P

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 48. Data: 2016-02-25 09:51:58
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu czwartek, 25 lutego 2016 08:41:31 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:
    > qurrrrrrrr, ty weź go pogoń od doradztwa :/ Chyba ze on płaci za budowę :-)

    Dorzuca się :] Nie jest tak źle, praktycznie każde nowe
    rozwiązanie, po początkowej nieufności, jest potem akceptowane,
    nie mam co narzekać, mimo że trzeba powalczyć :>

    > Lepiej na placki to jest budowlańcom bo sie 3x mniej narobią -
    > dorobią do tego marketingową teorią i gitara...

    No właśnie zdziwiło mnie to, teściu trochę po Europie jeździ z tymi
    budowami i jak mi zapodał, że Niemcy przechodzą na klejenie plackami
    to... A nie sądzę żeby ściemniał, bo niby po co.

    L.

  • 49. Data: 2016-02-25 09:53:48
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu czwartek, 25 lutego 2016 08:47:17 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:
    > u mnie tez jest 2+3 na 120m2 - narzekac nie narzekam, nie ma problemu z
    > powierzchnią. W perspektywie mam ze ze 2szt mi pójdą w swiat.
    > Zostac na hangarze? Też źle. Te 240 wydaje mi sie być przesadą.

    Może przesada, może nie, znam takich co mieszkają na 400m2
    i mówią, że jest ciasnawo ;)
    Teraz to już jest temat zamknięty, metraż jest klepnięty
    i tyle, mam inne problemy do ogarnięcia i nie zamierzam się
    stresować metrażem.

    L.

  • 50. Data: 2016-02-25 10:06:14
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu czwartek, 25 lutego 2016 08:52:59 UTC+1 użytkownik Myjk napisał:
    > Za budowe, jak za budowę. Ale kto zapłaci za ogrzewanie? ;) Potem będzie,
    > że z PC miało być tak pięknie, a wyjdzie że jest 2x drożej niż wynikało z
    > obliczeń i "a nie mówiłem żeby kominek zamontować, przydaje się!". :P

    Generalnie jest dobrze, zwalczam po kolei różne zapory budowlane,
    teściu nawet skądś wytrzasnął płyty ze styroduru odpadowe,
    jest plan żeby to na strychu położyć i pokleić czymś,
    więc od góry jest szansa że będę miał prawie pasywniaka ;)
    Fun z budowy chałupy jest wysoki, a będzie pewnie jeszcze weselej
    jak już będzie się trzeba wziąć za instalowanie tego całego badziewia ;)

    L.