    From: d...@w...pl
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Dzialka z wjazdem od poludnia
    Date: Tue, 14 Apr 2009 04:02:38 -0700 (PDT)

    Witam serdecznie wszystkich grupowiczów, a zwłaszcza tych, ktorzy
    mieszkaja w domach na dzialce z wjazdem od poludnia.
    Na takiej wlasnie dzialce, szerokiej na 23 m i dlugiej na 65 m, chce
    zbudowac swoj dom, ale z powodu jej orientacji wzgledem stron swiata
    mam duzy klopot w wyborem gotowego projektu. I wlasnie opinia tych,
    ktorzy w takich domach mieszkaja byla by dla mnie najcenniejsza.

    Południowcy - napiszcie jak macie zlokalizowane swoje domy i jak się w
    związku z tym w nich czujecie?

    - czy z przodu dzialki, z ogrodem schowanym za domem, ale za to
    znajdujacym sie w cieniu tego domu?

    Wszędzie mówią o tym, że od pólnocy ze wzgledow ekonomicznych
    praktycznie jest w ogole nie umieszczac okien, ale w tym wariancie nie
    mialbym widoku na ogród

    - czy moze z tylu dzialki, z ogrodem przed domem, ale za to
    wystawionym na widok dla przechodzacych/przejezdzajacych droga?

    Jak macie zlokalizowany salon?

    Najblizej mi do projektu "Milka 1" w lustrzanym odbiciu z pracowni
    DOMUS (http://www.domus.wroc.pl/projekt1.html?id=79)
    Czy w tak usytuowanym salonie nie bedzie mrocznie? Albo za gorąco z
    powodu okien od zachodu?

    Moze macie jakies pomysly na korekte w/w projektu sprawiajace, ze
    bedzie pasowal do mojej dzialki?

    Wdzieczny za wszelkie opinie pozdrawiam
    Darek

    ps
    przed wyslaniem przeszukalem archiwum, ale uzyskane wyniki pochodzily
    z na tyle odleglej przeszlosci, ze byc moze pojawily sie na grupie
    osoby z nowymi doswiadczeniami ...