  • Data: 2009-04-14 13:12:35
    Temat: Re: Dzialka z wjazdem od poludnia
    Od: "Adam" <a...@p...onet.tnij.tu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <d...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:5d335746-feda-45cd-9ae8-bc9c9ddb1140@k8g2000yqn
    .googlegroups.com...

    Południowcy - napiszcie jak macie zlokalizowane swoje domy i jak się w
    związku z tym w nich czujecie?

    Wjazd od południa, kuchnia okno narożne wschodnio-południowe, jadalnia -
    okno od południa (a raczej przeszklenie :), salon - od południa i zachodu -
    ogródek (w tym taras) od strony zachodniej, przeciez i tak do południa na
    tarasie i w ogrodzie to siedzisz pewnie tylko w niedzielę przy porannej
    kawie - chyba że jesteś rentierem albo pracujesz w domu :) Ja w każdym razie
    jak przychodzę do domu po pracy to slońce zawsze jest na swoim miejscu -
    świeci w zachodnie okna do salonu :)
    2 sypialnie też mam z zachodnimi oknami, i jedną (nie zamieszkałą) od
    wschodu.

    Adam