  • Data: 2009-04-15 05:58:12
    Temat: Re: Dzialka z wjazdem od poludnia
    Od: "e2rd / Darek K." <q...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <d...@w...pl> napisał
    > Południowcy - napiszcie jak macie zlokalizowane swoje domy
    > i jak się w związku z tym w nich czujecie?

    Projekt Irys, od południa - wjazd do garażu, pralnia, kuchnia, wiatrołap,
    pokój. Łazienka od zachodu. Od północy 2 pokoje i salon z przeszkleniem
    4x2,3m.

    Wszystko świadomie, miejszam teraz w domku, gdzie część okien jest po
    stronie południowej i wolę jednak od północy. Widok na oświetlony słońcem
    ogród z zacienionego i chłodnego salonu/tarasu bezcenny ;)

    Nawet przy wjeździe na działkę od północy (miałem również taką możliwość,
    choć byłoby to bardziej uciążliwe) szukałbym podobnego rozwiązania.

    Pozdr,
    e2rd
    Darek K.