eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.rec.domGlazura i narożnik zewnętrzny nad blatem kuchennym - z listwą? › Glazura i narożnik zewnętrzny nad blatem kuchennym - z listwą?
  • Data: 2013-11-21 22:13:09
    Temat: Glazura i narożnik zewnętrzny nad blatem kuchennym - z listwą?
    Od: Irokez <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Jak z praktyki byście polecali?

    Blat kuchenny w literę "L", w której wewnętrznym rogu mam wystający
    komin do połowy blatu.
    W związku z tym kładąc płytki nad blatem powstaje mi jeden narożnik
    zewnętrzny.
    Po jednej stronie tego komina mam zlew, po drugiej płytę więc będzie
    wędrówka garów itp.
    Zastanawiam się jak to obrobić ze względu na możliwe uderzenia.
    Flizować to na 45 stopni czy założyć profil aluminiowy anodowany?

    --
    Irokez