  • Data: 2014-07-06 20:18:15
    Temat: Jeszcze bardziej oszczędne ledówki.
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Zanabyłem drogą kupna , podpierdolić się nie dało, ledówkę znanej w całej galaktyce
    firmy Omega. Była w wyprzedaży 3W ok 5 złotych. Białe plastikowe pół bańki, świeci
    zdecydowanie do przodu a nie dookoła. Znaczy się połową bańki świeci. Wkręciłem w
    łazience. Świeci. Światło trochę za ciepłe. I nagle mnie olśniło. Taka matowa
    plastikowa obudowa musi osłabiać światło. Rozebrałem i wkręciłem bez tej matowej
    bańki. Światło bardzo przyjemne dla moich oczu. Porównywałem ze zwykłymi żarówkami.
    Jest dużo widniej niż przy żarówce 40W i trochę ciemniej niż przy 60W. I bez
    porównania widniej niż jak miała bańkę. Jutro jadę zanabyć w wiadomym celu jeszcze z
    5 takich wynalazków.