  • 111. Data: 2010-11-07 19:21:09
    Temat: Re: Płyta indukcyjna
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    news:4cd67f59$0$22794

    > Kosztują prawie tyle samo co inne płyty.

    Nie rozmawiamy tu o kosztach a o roznicach i wygodzie.

    > Timer jak dla mnie to obowiązkowe wyposażenie. Gdyby był dostępny od
    > zawsze, to wielu pożarów by wogóle nie było.

    Timera to ja uzywam do gotowania jajek. O wiele bardziej chwale sobie
    automatyczne gotowanie.

    > Dałem przykład kuchenki za 80 zł, żeby pokazać że to nie jest jakaś
    > kosmiczna technika.

    Napisales, ze lepsza regulacja, lepsze wyposazenie i nic o technice.
    Odnioslem sie wylacznie do regulacji, bo tu akurat moze byc co najwyzej tak
    samo.

    > Może masz przyzwyczajenia?

    Nie mam zadnych przyzwyczajen, bo nigdy nie mialem kuchni gazowej, za to
    cale zycie uzywam kuchni elektrycznych. W tym temacie indukcje uwazam za
    milowy krok w doganianiu wlasnie kuchni gazowych.

    > Powtórzę, że np Teka ma ustawienie "lo", potem od 1 do 12 i "P". Na razie
    > używam parzystych, bo mam ją dopiero parę miesiecy. Wg mnie stopni
    > regulacji jest zbyt dużo. Najczęściej używam P do zagotowania, a potem
    > 6-12. Poniżej 6 zmiany są tak płynne i niewielkie, że trudno je wyczuć.

    Moja ma 9 stopni regulacji i uwazam, ze tej plycie to w zupelnosci
    wystarczy. Mialem wczesniej tansza rowniez z 9 stopniami i tam niestety byla
    to porazka. Plyta plycie nie rowna.

    Pozdro.. TK

  • 112. Data: 2010-11-07 19:28:43
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    > Jeżeli byśmy rozmawiali o metabolizmie, to tak właśnie jest. Jakkolwiek w
    > rozmowie o wykwintnych daniach...

    Nie rozmawiamy o daniach a o metodach ktore Ty podajesz tu jako
    rownoznaczne. Jezeli skutek ma byc analogia metody to jestem ciekaw co
    pijesz.

    > Zadaj pytanie całym zdaniem, tak aby zawrzeć całe zagadnienie wraz z
    > kontekstem, to odpowiem.

    Moze sam przeczytaj to co napisales w tym kontekscie skoro nie pamietasz o
    czym dyskutujesz a zrozumiesz jak by nie bylo retoryczne pytanie.

    Pozdro.. TK

  • 113. Data: 2010-11-07 21:57:58
    Od: Sierp <s...@n...netgrr>

    W dniu 2010-11-06 22:12, Ghost pisze:

    > Mi gwizda gorenje, ale tylko najwiekszy palnik i slabo, nie wqrwia.

    u mnie tak samo electrolux - ale cicho

    Sierp

  • 114. Data: 2010-11-17 11:44:52
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Przy gotowaniu na prądzie (niestety nie mam gazu u siebie) brakuje duszy.
    Uwielbiam coś pichcić na gazie, u rodziny.
    A nawet czajnik na gaz postawić.
    Rozwiązanie idealne to kuchnia czteropalnikowa: dwa gazowe i dwa elektryczne.

    -----

  • 115. Data: 2010-11-17 12:06:02
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Przy gotowaniu na prądzie (niestety nie mam gazu u siebie) brakuje duszy.

    Hę?

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 116. Data: 2010-11-17 13:04:49
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    On 17 Lis, 12:44, ąćęłńóśźż <a...@i...pl> wrote:

    > Rozwi zanie idealne to kuchnia czteropalnikowa:  dwa gazowe i dwa elektryczne.

    A czy są takie rozwiązania gazowo-indukcyjne?

    J. (zainteresowany)

  • 117. Data: 2010-11-17 13:51:33
    Od: krzysiek <a...@m...net>

    W dniu 2010-11-17 14:04, Jarek P. pisze:

    > A czy są takie rozwiązania gazowo-indukcyjne?
    >
    > J. (zainteresowany)

    tak

    --
    Krzysiek