  • 51. Data: 2010-11-05 09:12:23
    Temat: Re: Płyta indukcyjna
    Od: RudeBoy <news@SPAM_BLOKmwds.pl>

    W dniu 2010-11-05 09:56, Ghost pisze:

    > Prawie dokladnie tyle samo czasu. No chyba,ze jedyna kuchenke gazowa
    > jaka widziles to jakis stary rupiec u babci.

    A Ty za pewne masz na myśli kuriozum - gazową ceramiczną...

    --
    RudeBoy Selecta
    Bless...

  • 52. Data: 2010-11-05 11:25:58
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "RudeBoy" <news@SPAM_BLOKmwds.pl> napisał w wiadomości

    > A Ty za pewne masz na myśli kuriozum - gazową ceramiczną...

    Nie. Skad ten zapewniany wniosek?

  • 53. Data: 2010-11-05 12:00:30
    Od: RudeBoy <news@SPAM_BLOKmwds.pl>

    W dniu 2010-11-05 12:25, Ghost pisze:

    > Nie. Skad ten zapewniany wniosek?

    Bo to jedyna gazowa, którą można łatwo utrzymać w czystości...

  • 54. Data: 2010-11-05 12:45:41
    Od: "RobertP." <r...@p...onet.pl>

    On Fri, 05 Nov 2010 04:35:46 +0100, Filip KK <n...@n...pl> wrote:

    > Jakoś nie widać z powyższego Twojego przykładu, że koszty są
    > porównywalne! Bo ponad 3 krotnie więcej płacisz...

    A to wtedy siedział po ciemku i nic nie płacił za prąd?

    RobertP.

  • 55. Data: 2010-11-05 13:01:53
    Od: "RobertP." <r...@p...onet.pl>

    On Thu, 04 Nov 2010 13:32:42 +0100, Adam Szendzielorz
    <a...@g...com> wrote:

    > Ano potwierdzam - w restauracjach w kuchniach uzywa sie tylko
    > prawdziwego ognia!

    Czy aby na pewno? Googlowanie pokazuje, że troche profesjonalnych płyt i
    kuchenek indukcyjnych jest na rynku. Chociażby tu:
    http://www.ihob.co.uk/induction-hob-cooking-station-
    with-ventilation
    Oczywiście, profesjonaliści mają swoje przyzwyczajenia i upodobania, które
    czasami są silniejsze niż postęp. Co często jest zresztą zupełnie
    zrozumiałe, bo taki wok indukcyjny (też jest na tej stronie) to IMO
    porażka. No i na indukcji trudno jednym ruchem jedzonko podpalić, tak jak
    np. Makłowicz tutaj (gdzieś koło 1:45).

    RobertP.

  • 56. Data: 2010-11-05 13:05:47
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Bo to jedyna gazowa, którą można łatwo utrzymać w czystości...

    Znaczy obecnosc "palnikow" ceramicznych ma pomagac?

  • 57. Data: 2010-11-05 13:46:37
    Od: RudeBoy <news@SPAM_BLOKmwds.pl>

    W dniu 2010-11-05 14:05, Ghost pisze:

    > Znaczy obecnosc "palnikow" ceramicznych ma pomagac?

    Ty chyba nie wiesz o czym ja mówię. Więc zobacz co to hjest płyta
    ceramiczna gazowa.
    http://www.solgaz.com.pl/index.php?action=catalog&ca
    tegories=103&product_id=168

    Teraz rozumiesz czemu taką łatwiej utrzymać w czystości?

  • 58. Data: 2010-11-05 19:04:33
    Od: "William Bonawentura" <w...@p...onet.pl>

    ?
    Użytkownik "krzysiek" <a...@m...net> napisał w wiadomości

    > Nie mam natomiast rozeznania ile może mnie kosztować gotowanie na
    > prądzie. Gaz wychodzi mnie miesięcznie ok. 50 zł. (co dwa miesiące 105
    > zł.) razem z podgrzewaniem ciepłej wody.

    Strzelam, że dziś jest to 10zł za abonament, 10zł za kuchenke i 30zł za ciepłą wodę.
    Na indukcji w I taryfie będzie to 20zł za kuchenkę.

  • 59. Data: 2010-11-05 19:06:24
    Od: "William Bonawentura" <w...@p...onet.pl>

    ?
    Użytkownik "Filip KK" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Kolejna sprawa, oprócz tego co tu wszyscy napisali.. To jeśli np.
    > słyszysz infradźwięki, a jest sporo osób, którzy je słyszą, to
    > dostaniesz SZAŁU!!!! Mnie osobiście do szału doprowadza bzyczenie takiej
    > indukcji, ja to słyszę, wiele osób nie słyszy.. Poza tym jak gotujesz

    Hehe a ja słyszę gwizdanie gazu w dyszy i też mnie to wkurza :)

  • 60. Data: 2010-11-05 22:09:20
    Od: "wolim" <n...@t...pisz>

    Użytkownik "Ghost" <g...@e...pl> napisał

    > Kolejny - ludzie co Wy porownujecie, najnowsze indukcje z kuchenkami
    > gazowymi z lat 70?

    Daj linka do kuchenki gazowej, której Ty używasz. Lub jakieś innej gazówki,
    która w/g Ciebie jest równie łatwa w utrzymaniu czystości co indukcja.

    Oczywiście, nie mówię tu o kuchence gazowej - ceramicznej, bo to inna para
    kaloszy.

    Pozdrawiam,
    MW