  • 71. Data: 2010-11-06 09:04:30
    Temat: Re: Płyta indukcyjna
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    news:ib35g8$r2v$1@mx1.internetia.pl...

    > Użytkownik "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> napisał w wiadomości

    > Nie widze zwiazku powyzszego komunalu z teza, jakoby grzanie w elektrowni
    > atomowej mialo cos wspolnego z grzaniem na sloncu.

    Zarzucasz mi że jestem humanistą, a nie widzisz związku.
    Nie widzisz, bo wydaje Ci się, że przerabianie wodoru na hel różni się w
    jakiś istotny sposób od rozwalania uranu.

    > BTW prawie cala

    E tak, jasne. Teraz możesz się mądrować i napisz coś o tym, że zanim to
    nastąpiło, to nie było jeszcze atomów, tylko zupa kwarkowa, a przedtem
    singularity. Zieeew.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 72. Data: 2010-11-06 09:11:31
    Od: yarecky <2...@x...pl>

    W dniu 2010-11-04 17:27, RadekNet (www.rejsy-czartery.com) pisze:
    > Czesto zmieniam domy i chyba mam pewne doswiadczenia w tej dziedzinie ;)
    > Mialem kuchnie gazowa, mialem indukcyjna oraz zwykla elektryczna. Nic
    > nie zastapi mi gazu, jak moge to wybieram dom z gazem. Indukcja nie jest
    > zla, ale ... nie przemawia do mnie.

    A z gazową sobie gawędzisz przy gotowaniu?
    Kuchnia jest od grzania i indukcja robi to b.efektywnie.

    > Pozdr.
    Pozdrawiam,
    Yarecky.

  • 73. Data: 2010-11-06 09:30:16
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Zarzucasz mi że jestem humanistą, a nie widzisz związku.
    > Nie widzisz, bo wydaje Ci się, że przerabianie wodoru na hel różni się w
    > jakiś istotny sposób od rozwalania uranu.

    Wlasnie to istotne i zasadnicze zroznicowanie powoduje, ze z uranem ludzkosc
    radzi sobie bez problemu, a technologie termojadrowe dlugo jeszcze beda poza
    zasiegiem energetyki.

    > E tak, jasne. Teraz możesz się mądrować i napisz coś o tym, że zanim to
    > nastąpiło, to nie było jeszcze atomów, tylko zupa kwarkowa, a przedtem
    > singularity. Zieeew.

    Z powyzszego nie ma energii dostepnej do wykorzystania na Ziemi. Dobranoc.

  • 74. Data: 2010-11-06 09:38:14
    Temat: Re: Plyta indukcyjna
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Ależ odwrotnie. Umysł ścisły.

    Z "argumentacji" wynika, ze jednak z malym pojeciem o podstawach fizyki.

    > Wiedziałem, że po mojej odpowiedzi strzelisz focha i zabierzesz swoje
    > zabawki z piaskownicy.

    Alez wszyscy chyba wiedza, ze nazywanie ludzi glupimi czesto ma na celu
    wygonienie niewygodnego oponenta z dyskusji. Malo kto natomiast chce meczyc
    dyskutatow siegajacych po tak rozpaczliwie zagrywki.

  • 75. Data: 2010-11-06 11:42:12
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

> [...]
    >
    > Wlasnie to istotne i zasadnicze zroznicowanie powoduje, ze z uranem
    > ludzkosc radzi sobie bez problemu, a technologie termojadrowe dlugo

    I jak ma się to do porównania gazu z indukcją?

    > Z powyzszego nie ma energii dostepnej do wykorzystania na Ziemi. Dobranoc.

    Z tego jest cała energia kiedykolwiek dostępna na Ziemi i na Słońcu.

  • 76. Data: 2010-11-06 11:43:40
    Od: ŁC <a...@r...to>

    Dnia Sat, 6 Nov 2010 12:42:12 +0100, Jan Werbinski napisał(a):

    <ciach>

    Moglibyście wykazać nieco szacunku dla wszystkich i nauczyć się cytować?

    --
    ŁC
    Nudziarz - człowiek, który mówi, gdy ja właśnie chcę mówić

  • 77. Data: 2010-11-06 11:45:09
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Użytkownik "ŁC" <a...@r...to> napisał w wiadomości
    > Dnia Sat, 6 Nov 2010 12:42:12 +0100, Jan Werbinski napisał(a):
    >
    > <ciach>
    >
    > Moglibyście wykazać nieco szacunku dla wszystkich i nauczyć się cytować?

    Sorry. Nie przyszło mi do głowy, że komuś poza nami chce się tego czytać.

  • 78. Data: 2010-11-06 11:46:39
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    > Użytkownik "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> napisał w wiadomości

    > Z "argumentacji" wynika, ze jednak z malym pojeciem o podstawach fizyki.

    Skoro tak mówisz, to z pewnością masz rację :-)

    > Alez wszyscy chyba wiedza, ze nazywanie ludzi glupimi czesto ma na celu
    > wygonienie niewygodnego oponenta z dyskusji. Malo kto natomiast chce
    > meczyc dyskutatow siegajacych po tak rozpaczliwie zagrywki.

    Zauważ, że nie nazwałem Cię głupcem. Nie muszę.

  • 79. Data: 2010-11-06 13:38:02
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Zauważ, że nie nazwałem Cię głupcem.

    Eleganciej byloby gdybys przyznal zes sie zapedzil, niz prostacko wypierac
    slowo napisane.

    > Nie muszę.

    Tu mam watpliwosci.

  • 80. Data: 2010-11-06 13:41:01
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > I jak ma się to do porównania gazu z indukcją?

    Zapytaj goscia, ktory wyskoczyl z elektrownia atomowa - Werbinskiego, czy
    jakos tak.

    Tak, tak, z kwarkowej zupy.