  • Data: 2015-12-09 18:44:48
    Temat: Prąd trójfazowy - podłączenie oświetlenia - można?
    Od: "Sadir" <W...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nie jestem elektrykiem i przepraszam za ew. głupie pytanie ale ....
    Mam do garażu doprowadzony gruby kabel (na prąd trójfazowy), który miał
    obsługiwać drzwi garażowe otwierane elektrycznie (takie podnoszone do góry).
    Teraz zmieniła mi się koncepcja i nie będzie takich drzwi. W garażu chcę
    zrobić oświetlenie.
    Czy taki kabel jest ok? Elektryk "przerobi" to na gniazdka 220V?