  • 11. Data: 2009-03-13 19:38:11
    Temat: Re: Przemyślenia odnośnie posadzek
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "RudeBoy" <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl> wrote in message
    news:49bab4c8$1@news.home.net.pl...

    > Kiki, nie gniewaj sie... ale Ty masz nieźle w dupie poprzewracane.

    A co w tym złego, że chce jakości wykonania a nie wyglądu jak z szaletu?

    > Proponuje Ci, znajdź se babe ;)

    Babe mam :-)

  • 12. Data: 2009-03-13 19:43:21
    Od: "jareka" <j...@i...pl>

    RudeBoy <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl> w wiadomości
    news:49bab4c8$1@news.home.net.pl wziął i popełnił co następuje:
    > Kiki, nie gniewaj sie... ale Ty masz nieźle w dupie poprzewracane.
    Może i ma, ale to jego cyrk i wiecznie będzie coś poprawiał ;)
    A swoją drogą znam takiego kierbuda co z żarówką i podłogi i gładzie na
    ścianach sprawdza ...
    --
    pozdr jareka

  • 13. Data: 2009-03-13 19:58:09
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    kiki wrote:
> [...]
    > żeby rogi się idealnie schodziły, żeby nie było załamań światła to i
    > tak trzeba wylać samopoziom.
    > Dochodzę do wniosku, że posadzki wylać tanio, badziewiastą firmą ale
    > taką żeby chociaż nie oszukiwała na cemencie i plastyfikatorze. Na to
    > wylać wylewkę zamopoziomującą.
    > Chyba jednak przepłacanie za super firmę od posadzek nie ma senu.
    > Widzę to teraz przy układaniu polerów. Trzeba robioć wylewki, bo
    > inaczej będą sie zapadac kafle na nierównej grubości kleju, a kleju
    > musi być ciut ciut pod spodem.
    >
    > Takie oto moje blogerskie przemyślenia :-)

    wylewka zawsze sie leciutko wygina pod swoim ciężarem na rogach jest wyżej w
    środku głębiej. i masz rację że na tym jest ciężko położyć polery, bo
    wyjdzie kupa. Pomijając ze polery są najbardziej niepraktyczną posadzką jaka
    istnieje bo nie dosyć ze widać każdy brud to jeszcze są cholernie śliskie a
    jak polejesz woda są jak lodowisko.

  • 14. Data: 2009-03-13 20:00:39
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "jareka" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > news:49bab4c8$1@news.home.net.pl wziął i popełnił co następuje:
    > A swoją drogą znam takiego kierbuda co z żarówką i podłogi i gładzie na
    Czyli jednak są normalni kierbudzi;)))

    Kris

  • 15. Data: 2009-03-13 20:02:48
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    kiki wrote:
> [...]
    > kafelkarze nie potrafią układac kafli. Przekonasz się jak będziesz
    > wymieniał sztuki, bo bedą zapadnięte. Najlepiej weź latarkę i świeć

    a zapytam ordynarnie na *uj?

    daj normalne matowe płytki (są naprawdę piękne maty na rynku) ja też miałem
    fiksa na polery ale potem mi przeszło jak sobie wyobraziłem jak ja lub żona
    lub moję dziecko wycina orła na tej śliskiej jak diabli posadzce, i jak ją
    polerujemy kilka razy dziennie żeby nie było widać brudu i mazów.

  • 16. Data: 2009-03-13 20:10:39
    Od: RudeBoy <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl>

    jareka pisze:

    > Może i ma, ale to jego cyrk i wiecznie będzie coś poprawiał ;)
    > A swoją drogą znam takiego kierbuda co z żarówką i podłogi i gładzie na
    > ścianach sprawdza ...

    No taki kierbud to dobra rzecz... :)

    --
    RudeBoy Selecta
    Bless...

  • 17. Data: 2009-03-13 20:40:45
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Fri, 13 Mar 2009 20:09:10 +0100, kiki napisał(a):

    > TAK, okazuje się, że problem, bo każdy taki milimetr na cienkim kleju
    (...)

    Wczesniej pisales o blyszczacych kaflach, stad wnioskuje ze rektyfikowane,
    a teraz piszesz o cienkim kleju... Jak cienkim i jaki rozmiar kafli?

    --
    best regards,
    scream

  • 18. Data: 2009-03-13 20:59:50
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    > Wczesniej pisales o blyszczacych kaflach, stad wnioskuje ze rektyfikowane,
    > a teraz piszesz o cienkim kleju... Jak cienkim i jaki rozmiar kafli?

    Scream, podejmij rekawice. Zrób to Kikiemu. Może zmieni nastawienie do
    polskich wykonawców. No i dostaniesz banknoty zamiast paragonów w
    rozliczeniu.
    A referencje jakie bedą;)))

    Kris

  • 19. Data: 2009-03-13 21:15:01
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    no jest dziwny:)
    a pozniej tutaj pisze ze budowlancy to oszusci ktorzy sie na niczym nie
    znaja i ze mu wszyscy robote na odwal sie robia.
    jak ich szuka pod budka z piwem to ja sie nie dziwie dlaczego mu ta budowa
    nie idzie.

    ale coz, albo sie mysli albo sie pozniej placze ze wszystko jest zle

    --
    pzdr
    piotrek

  • 20. Data: 2009-03-13 21:22:25
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "Piotrek" <...@...ru> wrote in message news:gpei62$bdh$1@opal.futuro.pl...
> [...]
    > nie idzie.
    >
    > ale coz, albo sie mysli albo sie pozniej placze ze wszystko jest zle

    Ty chyba nie umiesz czytać.
    W tej partaninie budowlanej, napisałem,. można odpuścić sobie wymagania w
    stosunku do wykonawcy posadzek i założyć, że "przyjdzie wylewka" i nie
    stresować wykonawcy. Trzeba tylko wymagać żeby dawał tyle składników ile
    trzeba i w miarę nie paprał roboty. I można mu odpuścić ale umówić się na
    dużo niższą stawkę.
    Nikt nie zagwarantuje posadzki godnej układania dużych kafli, jedynie
    wylewka.