    From: piechur <z...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: -20 mrozu jak wasz C.O. się czują?
    Date: Sun, 20 Dec 2009 21:20:52 +0100

    Krzysiek pisze:

    > Teraz szukam tego trybu FuzzyLogic na stronie i nie widzę. Być może mam to
    > tylko w instrukcji.
    > Tryb ma podobno sam dobierać parametry. W menu głównym alternatywnie wybiera
    > się tryb Stadardowy lub FuzzyLogic. W tym drugim przysłona wentylatora ma
    > być całkiem otwarta, piec czysty, a proces spalania wcześniej
    > ustabilizowany.

    Ja od samego początku palę w trybie FuzzyLogic piecem FutoraEkono 25kW.
    Sterownik sam dostosował sobie czasy podawania, przedmuchy itp. Sam też
    dobiera moc nadmuchu. Palę nim od ponad miesiąca. Przy temperaturach +5
    na zewnątrz spalał ok. 25kg na dobę ale w domu było bardzo gorąco.
    Obecnie spala dalej ok. 25kg na dobę ale w domu jest już znacznie
    chłodniej. To akurat związane jest z temperaturą jaką mam ustawioną na
    mieszaczu do podłogówki (ok. 35oC).
    Największy problem mam z żużlem. Testowałem trzy rodzaje węglą i każdy
    z nich u mnie się spieka. Przez to popiół muszę wynosić co 3 dni bo
    inaczej wywala mi się na podłogę po otwarciu popielnika.
    Dom z użytkowym poddaszem ok. 150m2. Na dole sama podłogówka jakieś
    100m2. Poddasze ocieplone ale nieogrzewane.

    P.S. Mieszkam na Podlasiu. Dzisiaj w nocy było -22 a w dzień -15.

    PB.