  • Data: 2009-12-20 20:47:07
    Temat: Re: -20 mrozu jak wasz C.O. się czują?
    Od: Osadnik <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maniek4 pisze:
    > Użytkownik "marko1a" <m...@l...de> napisał w wiadomo?ci

    > Tak sie zastanawiam kolejny raz, po co obnizacie temp. w nocy?

    nie tylko w nocy, u mnie wyszło tak że czas efektywnego korzystania z
    budynku to 8 godzin dziennie (czyli praca + sen).
    Stad umyśliłem sobie system zarządzania i grzania "na żądanie" jak
    najwyższymi temperaturami by pomieszczenia nagrzać szybko a potem
    utrzymywanie przez te 8 godzin jako takiej temperatury.
    sprawę komplikuje rozkład pomieszczeń, brak termostatów, ażurowość budynku.