  • Data: 2009-12-20 20:54:39
    Temat: Re: -20 mrozu jak wasz C.O. się czuje?
    Od: "wolim" <n...@t...pisz> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mateusz Viste" <m...@n...please> napisał

    > Ogrzewanie mam na prąd, i reguluję sobie zależnie od pomieszczeń różne
    > temperatury o różnych porach. Akurat w sypialni mam 19°C w dzień, i 16 w
    > nocy...

    Chyba bym zamarzł... W dzień w domu jak temperatura spada poniżej 20 st. to
    marznę. W nocy też najlepiej śpi się przy 20 st. Najgorzej nad ranem - jak w
    kominku wygaśnie to robi się ok. 19 stopni - nie chce się z łóżka
    wychodzić...

    Normalnie w domu mam temperaturę w dzień na poziomie 21-22, a czasami nawet
    23 stopni. Teraz, przy dużych mrozach, temperatura na poziomie 20-21, ale
    zauważyłem, że odczuwalnie jest cieplej niż w dni, kiedy na zewnątrz jest
    ok. 0 st. a w domu 22. Pewnie spowodowane jest to różnicą temperatur zewn -
    wew.

    Pzdry,
    /\/\\/\/