  • Data: 2009-12-20 20:21:31
    Temat: Re: -20 mrozu jak wasz C.O. się czuje?
    Od: Mateusz Viste <m...@n...please> szukaj wiadomości tego autora

    On Sunday 20 December 2009 20:32, M wrote:
    > Hmmm. Przecież w domu sypialnia to oddzielne pomieszczenie. Można tam
    > stale utrzymywać nieco niższą temperaturę.

    Zależy jak to u kogo zorganizowane... U mnie np. sypialnia to tak
    naprawdę "pokój z łóżkiem + biurko z komputerem", a co za tym idzie
    w "sypialni" bywam 90% czasu :)

    Ogrzewanie mam na prąd, i reguluję sobie zależnie od pomieszczeń różne
    temperatury o różnych porach. Akurat w sypialni mam 19°C w dzień, i 16 w
    nocy...

    Pozdrawiam,
    Mateusz Viste