  • Data: 2010-12-02 23:37:03
    Temat: Re: 44% mocy pieca
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:id97ir$aei$1@news.onet.pl...

    > To jest bardzo dobry wynik. Niedawno rozmawialiśmy w pracy z kolegą, który
    > płaci prawie 200zł miesięcznie za ogrzewanie miejskie w mieszkaniu 3
    > pokojowym. 200zł miesiąc w miesiąc przez cały rok... Za jakieś 50m2...

    Mieszkania w przeliczeniu na powierzchnie to w ogole zlodziejstwo. Chyba
    malo kto przelicza to w ten sposob tragizujac, ze ogrzewanie domu jest
    bardzo drogie. Mnie martwi inna rzecz, matematycznie z mocy kotla wychodzi
    mi w tej chwili przy -8C zuzycie gazu ok. 15m^3/dobe a to juz optymistyczne
    nie jest. Mam jeszcze slabo ocieplony dach, ale tez gory nie grzeje. Wejscie
    zasloniete folia ale czuc powiew chlodnego powietrza z gory. No obaczym jak
    to dalej bedzie.

    Pozdro.. TK