eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieBrama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl › Re: Brama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Tue, 4 Aug 2015 02:40:31 -0700 (PDT)
    <4...@g...com>
    <mpfgmf$7j7$1@node1.news.atman.pl>
    <1...@g...com>
    <mpfpuf$2e3$1@node2.news.atman.pl>
    <8...@g...com>
    <mpfupm$763$1@node2.news.atman.pl>
    <0...@g...com>
    <mpndqe$f74$1@node2.news.atman.pl>
    <2...@g...com>
    <mpnpi2$qpg$1@node2.news.atman.pl>
    <5...@g...com>
    <mppu5u$rt2$1@node1.news.atman.pl>
    Subject: Re: Brama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl
    From: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu wtorek, 4 sierpnia 2015 10:46:55 UTC+2 użytkownik Ergie napisał:
    > Użytkownik "Budyń" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Jeśli dla kogoś ta ustawa będzie problemem to teraz na PO nie zagłosuje
    > tylko na kogoś kto obieca że tę ustawę odwoła.

    obieca ze odwola -chyba ze nie odwola. Tyle warta twoja demokracja. W zalozeniu
    demokracja dziala tak z narod chce zalatwic sprawe A to wybiera partie ktora mu
    zalatwi sprawe A. Czyli narod decyduje za pomoca swoich przedstawicieli.
    A w praktyce wyglada to tak ze partia uchwala prawo B, przeciwienstwo do A - a ty
    proponujesz zeby ich odwolac a poglosowac na inna ktora rownie dobrze moze poglosowac
    nad czymkolwiek innym.
    Wniosek jest taki - argument ze demokratycznie cos wybralismy i wobec tego to narod
    chcial sprawe B jest falszywy.
    Zapewne sa sprawy ktore byly w programie partii i potem zostaly mniej wiecej tak
    zrealizowane -wtedy mozna mowic ze mechanizm demokratyczny zadzialal.

    > IMO błędnie zakładasz że dla większości jest to problem.

    mowie tu o uzasadnieniu "demokratycznoscia".

    > Podam Ci przykład - od kiedy pamiętam zupełnie obojętne jest dla mnie co
    > jakaś partia sądzi o InVitro. Ot po prostu problem mnie nie dotyczy

    ja ciebie mam za uczciwego czlowieka - a sie tu nie wypowiedziales. Dopuszczasz
    mozliwosc zabijania chorych ludzi?

    > Ja np. uważam że walka z patologiami jest mniej ważna niż budowa dróg. Bo
    > drogi są krwiobiegiem gospodarki. Więc jakbym miał do wyboru dwie partie z
    > których jedna drogi buduje a druga walczy z patologiami to wybieram tę
    > pierwszą. Na szczęście wybór jest szerszy :-)

    Kurcze jakie to naiwne. Czyli wg ciebie drogi moga ci budowac ludzie ktorzy kradną i
    wlasciwie wiadomo ze czesc pieniedzy na drogi przekrecą - no bo co tam patologie.
    Tu masz o zwyklych cywilnych patologiach
    http://forsal.pl/artykuly/831196,gddkia-autostrady-w
    -polsce-drogi-ekspresowe-zmarnowane-pieniadze-i-poli
    tyczne-uklady-ciemna-strona-budowy-autostrad-w-polsc
    e.html
    a gdzie układowo-kryminalne?

    > Jest i chcemy (piszę o dostępie dzieci do pornografii nie dorosłych).

    dla dzieci 100% prawdy - ale i dorosli w to wpadaja jak w hazard, tez mozna o tym
    pomyslec.

    > Jest jedna znana metoda - pełna cenzura internetu wzorem Chin. Nie jest w
    > 100% skuteczna ale o kilka rzędów skuteczniejsza niż wszelkie filtry
    > rodzicielskie. To co wprowadzamy? :-)

    dokladnie jak w przypadku lustracji - wymyslasz takie rozwiazanie zeby sie nie dalo
    go wporowadzic - i glosno mowisz ze jestes ZA.
    A zapewne wystarczy na poziomie dostawcow internetu blokowac takie strony i 90%
    problemu odpadnie. Ale tacy ktory na tym robia kokosy beda uzywali wlasnie twojego
    argumentu - tak by sprawa padla.

    > A można też zadać trudniejsze pytanie - jaki system ma Twoja komórka? A jaki
    > innych konserwatystów?
    > Microsoft i Apple w swoich systemach blokują aplikacji erotyczne, Google w
    > swoim nie. To jak wygląda głosowanie nogami? Komu dajesz zarobić?

    ja to nawet nie wiedzialem ze tak jest. Ale mowisz o jakis porno-aplikacjach czy
    dostepu do www?

    > Jakbyś napisał że robią to aby przykryć aferę Nowaka

    nowaka, tasmy itd. Tez.

    > Nie dostrzegasz tu idiotyzmu? Co ciekawe gdy OFE powstawało to nie było
    > liczone do długu - zasady zmieniły się po czasie i dotknęły nie tylko nas.

    pierwszym aferem w ogole bylo powstanie ofe z wyprowadzaniem kasy za granice za
    "zarzadzanie" nie od zyskow a od obrotow.
    I nalezalo ze tym zrobic porzadek - ale zrobiono to tylko w celu zajumania kasy,
    gdyby nie to rzad tuska musialby oglosic bankructwo bo by przekroczyl bariere 60%.
    http://wpolityce.pl/polityka/259607-nik-obnaza-zamac
    h-na-ofe-gdyby-nie-ten-skok-na-kase-rzad-tuska-musia
    lby-przyznac-sie-do-bankructwa-polskich-finansow

    zatem zadne "dobro obwywatela" tu sie nie liczyło.

    > A co do zadłużania to już o tym dyskutowaliśmy ja uważam że warto wziąć
    > kredyt na 50% inwestycji gdy drugie 50% dołoży UE i budować drogi jak
    > najszybciej.

    jesli budujemy 2x drozej niz inni to mozemy budowac bez unijnej łaski :-) No ale
    ok,daja to bierzmy ale wydawajmy mądrze.

    > Komuchy w sporej mierze wymarły. Młodzi na chwilę poszli za Palikotem, ale
    > jak ten zamiast promować LGBT zaczął zwalczać KK to się odwrócili. Jako
    > takiej lewicy obyczajowej w Polsce praktycznie nie ma. Garstka feministek i
    > Biedroń. Ile to będzie 1%?

    10%. To ci ktorzy trwali wiernie przy sld, a teraz przeniesli sie na PO, nic nie
    wymarło :) I tyle realnie na pewno po dostanie w wyborach - co wiecej to bedzie od
    nielewakow, lemingow jakis itp.
    Takie warte zauwazenia znalazlem przy okazji:
    http://niepewnesondaze.blogspot.com/p/wynik.html

    > Zobaczymy za kilka miesięcy - wszystko wskazuje na to że PiS będzie miało
    > pełnię władzy jakiej nikt dotąd nie miał. Dla mnie pierwszy test
    > wiarygodności czy chcą coś zmienić czy nie to likwidacja KRUS. Poprzednie
    > rządy były koalicyjne z rolnikami (PSL lub Samoobroną) więc wszystkie
    > dotychczasowe plany był torpedowane - teraz będzie szansa.

    ...i milion innych zaleglosci po porzednikach. Oby dali rade.

    > Bo sprawy obyczajowe są daleko mniej istotne od gospodarki.

    dopóki to nie złodzieje zarzadzaja gospodarką.

    b.