eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieBrama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl › Re: Brama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl
  • Data: 2015-08-19 18:41:55
    Temat: Re: Brama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 19 sierpnia 2015 18:00:19 UTC+2 użytkownik Ergie napisał:
    > Z tym że ludzki zarodek jest "ludzki" ja się zgadzam, że z niego wyrośnie
    > "człowiek" oczywiście. Ale nijak z tego nie wynika że dwie połączone komórki
    > to już "człowiek".

    a mnie zarzucasz ze manipuluję :) Zarodek jest ludzki, ale nie jest człowiekiem -
    qruca bomba to co to jest? Gdyby jakis genetyk dopadł takiej komórki pobranej ze
    100komórkowego zarodka to mialby watpliwosc czy to komórka człowieka?

    > Po to biologia wprowadziła odpowiednie słownictwo by poszczególne stadia
    > rozwoju osobnika gatunku ludzkiego nazywać.

    Osobnik gatunku ludzkiego. Ale nie człowiek, brawo ;-) Osiągnąłes granice logiki :)

    > Oczywiście że mam - wystarczy poszukać "pijana urodziła martwe dziecko" lub
    > cos podobnego.

    zaaaaraz - umówmy sie o czym mówimy - o pierwszych dniach ciazy dla ktorych wg wino
    szkodzi, czy o ciazy zaawansowanej - co do istnienia ktorej nikt nie ma watpliwosci.
    Testy chciales robic.
    Wykaz ze alkohol szkodzi zarodkowi (bo chodzilo o okres gdy matka moze nie wiedziec
    ze jest w ciazy) - bo to wcale nie jest takie oczywiste.

    > Nie da się _świadomie_ zastrzelić kogoś o kim się nie wie że stoi na wprost
    > lufy. Można mówić o winie nie upewnienia się że linia strzału jest czysta
    > ale nie o świadomym zabiciu kogoś. Wina jest oczywista - bo winą jest już
    > samo narażenie kogoś, ale nijak nie jest to zabójstwo.

    Strzelanie z zamknietymi oczami w zatloczonym autobusie skutkujace zgonem
    przypadkowej osoby - nie nazwiesz zabójstwem. Tu tez odleciales, gdybys mial
    watpliwosci skonsultuj ze swoim klubem :)

    > ???
    >
    > Skoro chcesz strzelać tak długo aż trafisz - to intencja jest jasna. Gdzie
    > wątpliwości?

    Jasna jest i intencja i skutek. Tak jak panienki od pigułki - intencja jasna:zabić, a
    jesli pojawi sie czlowiek to zostanie zabity. Bedzie i skutek. Morderstwo czy nie po
    twojemu?

    > Jak ktoś łyka pigułkę "after" nie wiedząc czy jest w ciąży to piszesz że
    > świadomie zabija a jak ktoś celowo nie zapina pasów to nazywasz to
    > "wypadkiem".

    powinienem napisac: zawsze chce zabić, swiadomie >czasem< zabija - a ten od pasów:
    swiadomie naraza sie na niebezpieczenstwo.

    b.