eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieBrama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl › Re: Brama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl
    From: "Ergie" <e...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Brama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl
    Date: Thu, 20 Aug 2015 13:59:27 +0200
    <e...@g...com>
    <mqvmg5$b6r$1@node1.news.atman.pl>
    <0...@g...com>
    <mr1ghd$djb$1@node2.news.atman.pl>
    <d...@g...com>
    <mr1uq6$r3a$1@node2.news.atman.pl>
    <9...@g...com>
    <mr296i$5ih$1@node2.news.atman.pl>
    <1...@g...com>
    <mr45rv$qmi$1@node1.news.atman.pl>
    <b...@g...com>

    dyskusyjnych:ba0cbae9-a164-4793-986e-25d485bb2f33@go
    oglegroups.com...

    > a ja nie pytam czym bedzie tylko czym jest :)

    Ileż razy można to samo powtarzać?
    Według _mnie_ "człowiekiem" według prawa i medycyny "zarodkiem".

    > Czy logika wskazuje ze ten zespol komorek to czlowiek? :) Czy istnieje
    > jakas inna logika?

    Logika wskazuje że z tej grupy komórek _będzie_ człowiek.

    > Wymysliles absurdalna metode codziennych testwo ciazowych to sie kloce z
    > absurdalna metoda -a nie samym pomyslem ochrony zycia.

    Co jest absurdalnego w zakazie narażania życia dziecka? Jak się urodzi to
    nakazujemy wozić je w foteliku dla jego bezpieczeństwa a zanim się urodzi to
    można bezkarnie narażać jego życie gdzie tu logika? Nie ma.

    Moje i nie tylko moje zdanie jest takie że życiu poczętemu należy się
    ochrona nie tylko przed zabiciem ale już przed narażeniem jego życia - tak
    samo jak ma to miejsce w przypadku dzieci urodzonych.

    Pytanie od którego dnia ta ochrona ma się należeć czy od poczęcia czy
    dopiero od momentu gdy kobieta się o ciąży dowie. A jeśli to drugie to
    dlaczego nie wymusić wcześniejszego dowiedzenia w imię ochrony tego dziecka?

    Dlaczego te dzieci o których matka nie wie mają być gorzej chronione?

    > Gwałt nie jest usprawiedliwieniem dla legalnej aborcji bez ograniczeń, tak
    > i takie pojedyncze przypadki nie sa wskazaniem do dreczenia pozostalych
    > 99,999% kobiet.

    W moim i Twoim odczuci - społeczeństwo uważa inaczej. Nawet etycy nie są
    zgodni czy można kogoś zmuszać do przyjęcia życia.

    > No tos napisal kompletną bzdure - co polecam sprawdzic w opinii twoich
    > klubowiczow, prawie karnym i gdziekolwiek indziej.
    > Coraz dalej odlatujesz :/

    Kwestia nomenklatury - używając Twojej musiałbym wszystkich pijanych
    kierowców nazywać zabójcami.

    > No to qurna o co sie sprzeczamy od 5dni?

    Ależ ja na samym początku napisałem jakie jest moje zdanie tyle że moje nie
    jest jedyne.

    > Wydziwiasz definicjami jak prawdziwy lewak - tak zamotac aby złe czyny nie
    > były nazwaze złem i były
    > dopuszczalne.

    Nie, ja nazywam rzeczy po imieniu. Nie rozszerzam sobie znaczeń. Zabójstwo
    to co innego niż morderstwo a to co innego niż doprowadzenie do czyjejś
    śmierci.

    > nie zapne pasow dziecku zeby je zabic? Zieeeeew, nie chce mi sie brac
    > udzialu w twoich odlotach.

    Nadinterpretujesz. Ja zadaję pytania a ty je traktujesz jako twierdzenia. To
    bez sensu :-)

    > grzeszy dwa razy - raz gdy naraża, a raz jak kogos trafi.

    ROTFL - przypomnij sobie definicję grzechu - "świadome i dobrowolne...". Nie
    trafił świadomie i dobrowolnie tylko dlatego że nie panował nad sobą i
    samochodem. Świadomie i dobrowolnie doprowadził do takiej sytuacji pijąc i
    wtedy zgrzeszył.

    > bzdury jakies...

    Ciekawy pogląd ze strony katolika na jeden z fundamentów własnej etyki :-)

    W sumie to szkoda, mam nadzieję że jesteś w tym odosobniony bo takie właśnie
    podejście sprawiło że Wasza katolicka etyka podbiła świat bo takie sądzenie
    jest w moim i wielu innych odczuciu po prostu _sprawiedliwe_.

    Pozdrawiam
    Ergie