    From: dddddddd <f...@e...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Budowa sauny ogrodowej
    Date: Sat, 23 Aug 2014 12:33:46 +0200

    W dniu 2014-08-23 11:57, wolim pisze:

    > Zamiast gotowej kabiny możesz wymurować dwie ścianki, u góry dać
    > deszczownicę, a zamknąć to zwykłymi drzwiami ze szkła hartowanego -
    > koszt takich drzwi na zamówienie to jakieś 700 zł.

    myślałem nawet zrobić tak jak widziałem w hotelach w Bułgarii - łazienka
    składała się z kibla, umywalki i prysznica, na podłodze odbiór wody i
    tyle (w tamtych przeszkadzał mi kibel bo był blisko, u mnie byłby dalej
    więc całe pomieszczenie byłoby pomieszczeniem prysznicowym, trzeba by je
    tylko oddzielić od sauny.
    Prysznic będzie tam używany w zasadzie tylko przy okazji korzystania z
    sauny.

    Łukasz