  • Data: 2014-08-25 10:35:57
    Temat: Re: Budowa sauny ogrodowej
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 25 Aug 2014 10:00:24 +0200, Smerf napisał(a):

    > Myslisz, ze te kanciaki 10 cm wystarcza? Przewidujesz jakies ocieplenie tego
    > jeszcze?

    Domy mieszkalne budowano z bali 30-centymetrowych i byly cieple, a tu
    chodzi tylko o utrzymanie ciepla w czasie dzialania pieca. Ale nie bede
    robil nic "na pale" - jak dorwe odpowiednie oprogramowanie, to chce to
    policzyc.

    Jak sie okaze, ze to malo, to zrobie szkielet obity grubsza szalowka z
    zewnatrz, od srodka listwy swierkowe, a w srodku ocieplenie, ale
    preferowalbym jakies zmineralizowane wiory albo inny naturalny material.

    > Czy przewidujesz jakis przedpokój

    Raczej przedluzone zadaszenie.

    >prysznic?

    Wiadro :)

    > Czy zastanawiales sie, zeby front zrobic z szkla hartowanego?

    Na pewno sie da, ale ja wole zwykle drzwi z szybka.

    > Z jakiego regionu polski jestes?

    Okolice Krakowa.

    --
    //\/\aciek