  • Data: 2014-08-25 10:00:24
    Temat: Re: Budowa sauny ogrodowej
    Od: "Smerf" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Maciek"
    > Calosc miala by miec jakies 2x3 m i 2,5 m wysokosci. Wsparta kilku
    > slupkach
    > fundamentowych. Cos jak wiata, ale ze scianami. Waham sie miedzy sciana
    > szkieletowa z ociepleniem, a sciana z kanciakow modrzewiowych o grubosci
    > ok. 10 cm.

    Myslisz, ze te kanciaki 10 cm wystarcza? Przewidujesz jakies ocieplenie tego
    jeszcze?

    > Czy ktos ma jakies doswiaczenia praktyczne i moze sie nimi podzielic?

    Nie mam zadnego doswiadczenia w tej kwestii oprócz przemyslen oraz checi
    zrobienia takiej sauny, bani.

    Czy przewidujesz jakis przedpokój, prysznic? Chodzi mi tez o to, ze jak
    bedzie snieg to napewno najdzie Cie chec pobiegania boso po nim, Przedpokój
    przydalby sie, zeby umyc nogi np.
    Czy zastanawiales sie, zeby front zrobic z szkla hartowanego?

    Z jakiego regionu polski jestes?

    pzdr
    mar