  • Data: 2014-08-24 10:18:53
    Temat: Re: Budowa sauny ogrodowej
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 24 Aug 2014 08:57:41 +0200, wolim napisał(a):

    > Aukcja, oczywiście, zupełnie poglądowa, ale domek spory, do tego taras,
    > na którym można by w przyszłości postawić niewielką balię do schładzania.
    >
    > Cena niewielka, wystarczy od środka docieplić wełną i obić deską.
    >
    > No i wstawić piec za ok. 1500 zł.

    Widzialem, to tez jakas opcja, ale mam pewne watpliwosci. Po pierwsze, to
    jest cienka sosna. Za kilka lat zacznie sie rozpadac. Po drugie, na 99%
    jest impregnowana. Sauna powinna byc z surowego drewna, ewentualnie
    napuszczonego olejem z zewnatrz. Dlatego lepszy modrzew, bo sie go robactwo
    nie ima. Po trzecie koniecznosc docieplenia oznacza folie, membrany itp.
    Wolalbym uniknac stosowania jakichkolwiek sztucznych materialow. A sciana z
    kanciaka 8 cm bedzie izolowac na tyle dobrze, zeby sauna zagrzala sie nawet
    w duze mrozy.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl