    Date: Tue, 19 May 2015 18:34:50 +0200
    From: nadir <n...@h...org>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Budujemy Polskę
    <555b514d$0$8370$65785112@news.neostrada.pl> <mjfjkc$8ou$1@dont-email.me>

    W dniu 2015-05-19 o 17:07, masti pisze:

    > byłeś kiedykolwiek w komisji czy tylko czytałeś materiały propagandowe?
    Byłem, trochę dawno temu i nie przypominam sobie żeby do głowy takie
    rzeczy nam przychodziły. Ale ponieważ wiem jak to wtedy wyglądało, to
    wiem też, że można przy tym kręcić.

    W mojej miejscowości wygląda to tak, że ponad 3/4 członków komisji, to
    pracownicy urzędów i podległych im jednostek oraz bliscy im członkowie
    rodzin. Ci stali i zanni sobie członkowie zmieniają się obwodami w
    kolejnych wyborach żeby się nie rzucać się w oczy. Zresztą kilkoro z
    nich znam i sami przyznają, że robią to dla kasy niż z pobudek
    politycznych. Za posiedzenie w komisji im płacą, na drugi dzień w
    robocie mogą się nie pojawiać, więc "członkują" sobie w różnorakich
    wyborach.
    W ciągu ostatnich kilku lat zmieniałem parę razy miejsce zamieszkania i
    co za tym idzie zmieniały mi się obwody wyborcze i komisje, a wyborów
    kila w tym czasie było. No i właśnie mi rzuciło się w oczy to
    towarzystwo wzajemnej adoracji. Skoro się dobrze znają i mogą mieć
    motywację do kręcenia, to nie widzę przeciwwskazań żeby tego nie mogli
    zrobić.

    Filmik widziałeś?
    To też tylko propaganda?