  • Data: 2010-06-30 07:05:54
    Temat: Re: Ca?kowity koszt domu pod klucz
    Od: "jahi" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maniek4 wrote:

    > Panel to sklejany pyl wiorowy z przyklejona udajaca co kolwiek
    > okleina. Tyle ma wspolnego z drewnem.

    Chodzi mi o to, czy odczuwasz psychiczny komfort chodząc po drewnie,
    choć przykrytym grubą warstwą chemii, a panele Cię odpychają? Dla mnie
    jest wszystko jedno czy chodzę po sztucznym drewnie (panel) czy
    lakierze.

    > Robic dokladnie to co Tobie pasuje i nie interesowac sie kompletnie
    > tym co inni pisza czy mowia.

    I właśnie o to chodzi. Wykończenie ma się podobać właścicielowi, no
    chyba, że jest to robione na pokaz. Standardy istnieją w tym drugim
    przypadku.

    > Mowa jest o standardach a nie
    > indywidualnych oryginalnych gustach. Wykonczenie mieszkania w stylu
    > lat 60 moze komus pasowac, ale to raczej egzotyka nie standard na
    > dzisiejsze czasy.
    >
    > Pozdro.. TK

    Czyli standard to większościowa opinia osób postronnych na jakiś temat?