  • Data: 2010-06-30 12:07:19
    Temat: Re: Ca?kowity koszt domu pod klucz
    Od: "jahi" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maniek4 wrote:

    > Lakier to lakier, sztuczne drewno to sztuczne drewno. Lakier spelnia
    > wiele funkcji i ja hipokryzji w tym nie widze. To cos jak farba na
    > scianie, czy chrom na klamkach, nie sprawia, ze wlasciwe pokrycie
    > staje sie sztuczne, udajace cos innego czym nie jest. Ale nie
    > popadajmy w paranoje, bo zaraz stiuk tez bedzie mozna uznac za cos
    > udajacego.

    Więc nie powinno Ci sprawiać różnicy czy pod warstwą lakieru znajduje
    się parkiet z naturalnego drewna czy z plastykowych klocków z obrazkiem?
    Kurczę, nikt mi nie potrafi racjonalnie wytłumaczyć wyższości "wyższego
    standardu" (parkiet) a "niższego standardu" (panele). No dobra, parkiet
    nigdy nie stuka ;)

    > No mniej wiecej tak jest.
    > Zaczelo sie od tego, czy da sie wykonczyc dom za chyba piecdziesiat
    > tysiecy. Ktos napisal ze tak inny ktos ze pewnie tak, ale nie bedzie
    > to w standardzie na dzisiejsze czasy. Wykonczyc sie da, nikogo nie
    > obchodzi jak kto ma, ale porownujac do tego jak to sie dzis robi
    > wychodzi standard.
    >
    > Pozdro.. TK

    Moim zdaniem pytanie, od którego się to wszystko zaczęło było
    niewłaściwie postawione. Żeby otrzymać odpowiedź cokolwiek znaczącą
    należaloby zapytać: Jak mogę wykończyć dom mając 50tyś? I niech
    pytający wtedy oceni czy takie rozwiązania go zadawalają czy musi się
    liczyć z większą kwotą.