    From: "Maniek4" <r...@l...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Ciekawe jak tam Werbinskiego gieldowe zyski?
    Date: Sat, 13 Aug 2011 22:18:57 +0200

    news:4e46d1ef$1@news.home.net.pl...

    > A co nic nie zrozumiałeś? No to sam sobie odpowiedziałeś.

    Po prostu na pewnym poziomie nie wypada wykazywac oczywistych rzeczy. Tym
    wlasnie jest ten Twoj filmik, infantylny dowcip czy zwykle pierdoly. Nawet
    tego nie rozumiesz?

    Co do reszty jak juz pisalem - masz racje.. :-)

    Nie pierwszy raz biore udzial w tego typu dyskusjach. Zrecznie omijasz
    konkrety wycinajac je z cytatow i zupelnie sie do nich nie odnoszac. Tak
    jakbys rozmawial z obrazem. Masz do przekazania w sumiem sam nie wiem co, bo
    tyle zagadnien na raz poruszasz i to w dodatku w jakichs ogolnikach cytujac
    to co ktos powiedzial, napisal, nakrecil. Tyle wiesz ile wyczytales w necie
    i gazetach, ale niestety bez podstaw wiedzy i wychodzi Ci jakies cos bez
    ladu i skladu, bo przeciez nic sam konkretnego nie napisales. Zadnego
    rozwiazania, pomyslu, zadnego dowodu na lepszy parytet zlota przez Ciebie
    wychwalany i zadnych wlasnych wnioskow czy oceny sytuacji, tylko
    socjalistyczna ekonomia, czerwone cos tam i pieniadz bez pokrycia.
    Wyswiechtane frazesy zerujacych na niewiedzy niby wszystko wiedzacych
    oszolomow po polonistyce. Tu nie chodzi o to, ze Ty wczesniej tez tak
    myslales a teraz eureka i juz wiesz lepiej w dodatku odwrotnie. Tu chodzi o
    to jak jest, a jest tak, ze pieniadz nie rodzi sie sam i nie jest to jakas
    ciemna tajemnica ktora probujesz tu kreowac kij wie poco.

    Pozdro.. TK