  • Data: 2009-11-27 22:54:22
    Temat: Re: Cyrkulacja CWU do instalatorow.
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:hepjc9$hjc$1@inews.gazeta.pl...

    >Wydajność markowych pomp cyrkulacyjnych wynosi ok. 15l/min

    To w sumie nie jest tak zle.

    >Zakładając, że pierwsze porcje wody muszą nagrzać rurę to ciepła woda
    >powinna się pojawić najpóźniej po 1-1,5min

    Moze bezwladnosc jest duza, bo to chyba trwa dluzej.

    > Tak więc trochę przesadziłeś z tymi rurami.
    > Trzeba było puścić magistralę 16mm w ostateczności 20mm, a od tej
    > magistrali odchodzić rurkami 10mm.

    No to juz jest po zawodach...

    > Druga sprawa jaką masz tę pompkę ?
    > Moze kupiłeś jakiś małowydajny wynalazek ?

    A gdzie tam, ja zdala od wynalazkow jestem. Pompa to Wilo, nie wiem czy sa
    jakies modele, ale to zwykla pompa cyrkulacyjna CWU.

    > Reasumując obecnie moze Cię ratować tylko kręcenie tej wody na okrągło lub
    > wymiana pompy cyrkulacyjnej na większą,

    Widzialem takie po kilka tysiecy trzy fazy. :-)

    > ewentualnie wstawienie 2 pomp równolegle.

    No wlasnie.

    Dzieki Jacku za sugestie. Pojde chyba tropem dodatkowej pompy, bo
    mocniejszych nie widze, chyba ze masz jakies rozsadne typy.

    Pozdro.. TK