    Subject: Re: Czeka mnie REWOLUCJA. Gaz.
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Date: Sun, 21 Mar 2021 15:53:43 +0100

    skończyła. Jeśli chcesz zrezygnować z kuchenki gazowej na rzecz elektrycznej to gaz
    był by tylko do ogrzewania i mycia. Rozważ zakup kotła na pellet.

    > Zdaje sobie sprawę że potrzebujesz żeby ktoś za ciebie policzył bo w rachunkach nie
    tylko dodawanie i odejmowanie a również dzielenie i mnożenie których nie ogarniasz.
    Jak czegoś nie ogarniasz to zostaje ci uwierzyć.

    Chwila, chwila, ale to ty tutaj rzuciłeś taką kwotą. Udowodnij, że masz
    rację. Wszyscy jak jeden mąż twierdzimy, że nie da się tyle
    zaoszczędzić. Ba... nawet uważamy, że twoje pomysły są kompletnie
    nierealne do realizacji, a Ty zamiast się zastanowić nad tym i wyciągnąć
    wnioski to brniesz w tej swojej głupocie jak uparty osioł.