    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Mon, 2 Feb 2015 09:58:12 -0800 (PST)
    <4...@g...com>
    <macuvd$s31$1@node2.news.atman.pl>
    <c...@g...com>
    <mad8vd$78h$1@node2.news.atman.pl>
    <a...@g...com>
    <madgul$fmn$1@node2.news.atman.pl>
    <2...@g...com>
    <mafgt8$it5$1@node1.news.atman.pl>
    <4...@g...com>
    <manl3h$fv4$1@node1.news.atman.pl>
    <b...@g...com>
    <mao36t$vd7$1@node1.news.atman.pl>
    Subject: Re: Darmowe Doładowania e-mail: b...@g...com
    From: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu poniedziałek, 2 lutego 2015 15:56:30 UTC+1 użytkownik Ergie napisał:
    > Nie, dlatego powtarzam to wszystko co wyciekło należy sprawdzić, ale to mnie
    > zmienia tego że dużo ważniejsze jest ustalenie kto nagrywał i jak w ogóle do
    > tego doszło.

    No nie bardzo rozumiem - problem nagrywania to problem skutecznosci służb czyli jeden
    z wielu problemów państwa.
    A tresc rozmów wskazuje na przestępców u władzy, który planują kolejny raz oszukac
    naród by znów u władzy być. Dla ciebie sprawa słuzb jest ważniejsza mimo ze właśnie
    tymi służbami beda zarządzac owi osobnicy? To sie nie klei kupy...

    > Ale jakie znowu skręcono? Moim zdaniem media (większość) zachowały się
    > prawidłowo najpierw zainteresowały się kwestią bezpieczeństwa a dopiero
    > później sprawdzenia prawdziwości nagrań i po ich potwierdzenie zajęli się
    > samą treścią nagrań.

    Jak wyżej - brak logiki. A brak logiki u wszystkich dużych mediów sugeruje ochrone
    rzadu a nie obiektywnosc. A wiec skrecenie tematu.

    > Dlatego powtarzam, _jeśli_ akredytacji nie dostali "bo nie" to jest to
    > karygodne, ale jeśli jej nie dostali bo takie są wcześniej ustalone zasady
    > to jedyne co mi pozostaje to życzyć im aby jako medium urośli.

    Ta ekipa by ich nie wpusciła jako dużych, bo w imie pluralizmu wpusciłaby na ostatnie
    miejsce gazetke podwórkową. A ze przez przypadek padło na nich, trudno.I tez bys ich
    bronił - bo to tez dobry punkt widzenia :)
    A ja bym widział zasade zeby władza była zmuszona w pierwszej kolejnosci zapraszac
    najbardziej opozycyjne media. W koncu to czwarta władza :)

    > Kuźwa mam wrażenie że marudzisz tylko po to by marudzić. Proszę zapoznaj się
    > najpierw ze sprawą. Tam nie chodziło o przecinek albo inny drobiazg, którzy
    > przy odrobinie dobrej woli można by pominąć.

    Jak zwykle domagam sie uczciwego traktowania wszystkich. Jesli sie koncesja nie
    należała dla trwam, to nie należała sie równiez dla 3 innych stacji - a dziwnym
    trafem oberwała tylko telewizja opozycyjna dla władzy.

    > A mianowicie tak po prostu za 50% ceny. Z otrzymanej kasy spłacić kredyt i
    > gotowe.

    Durniej pozyskiwac unijnej kasy to by sie nie dało :-))))
    Gdyby ktos trafił na rozlicznie inwestycji w kontekscie zysków dla gmin nie rzuci
    linkiem, nie chce mi sie przebijac przez cit-y itp...

    > A aquapark to budynek i sam w sobie jest wart więcej niż 50% tego co
    > kosztował.

    tyle to jest wart jesli zachowa funkcje basenu. Jesli nie - to jako budynek
    niestandardowy moze byc gart tyle co grunt pod nim.

    > - wszystkie kruszywa i cement pochodziły od polskich dostawców

    od upadłego DSS któremu zapomiano zapłacic?:/ Nie twierdze przeciez ze pieniadze nie
    zostały w kraju, pewnie w duzej czesci zostały.

    > Wiesz, to wszystko zależy jaki fragment rzeczywistości chcesz porównywać -
    > zawsze można znaleźć taki punkt widzenia że będziemy na minus, ale gdy wziąć
    > pod uwagę _całość_ to należałoby choćby doliczyć dopłaty bezpośrednie dla
    > rolników

    tak jest -liczyc trzeba całosc. Łącznie z nieprzeliczalnymi wartoscimi in plus typu
    bezpieczenstwo i in minus typu wpływ saksistowskich ideologii.
    Takiego zestawienia nigdy nie widzialem.

    - tak ja z tego nic nie mam, Ty pewnie też nie, gospadarka nasza
    > bezpośrednio na tym nie zyskuje ale nie da się ukryć że jest to kasa
    > pompowana do portfeli naszych obywateli którzy coś za te kasę kupią i tak
    > długo jak kupią coś na miejscu a nie wyjadą na wycieczkę na Majorkę to ta
    > kasa będzie krążyć w naszej gospodarce generując obrót i wpływy z podatków.

    Pewna analogią jest sypanie kasy dla ratowania przed głodem w afryce. Zewnetrzna kasa
    powoduje ze tam juz sie kompletnie nic nie opłaca. To wcale nie pomaga mimo ze pozory
    wyglądają dobrze.

    > Jeśli chodzi o przemysł to owszem otworzyliśmy się na wielki rynek a to
    > miecz obusieczny - wiele firm nie wytrzymało konkurencji i padło, ale z
    > drugiej strony nie można zapominać o tych które dzięki temu zyskały nowe
    > rynki. Owszem przejściowo bilans na tym polu może być ujemny (więcej firm
    > może padać niż powstawać) ale padają słabe a w ich miejsce za jakiś czas
    > powstają silniejsze.

    generalnie padaja slabe polskie, powstaja file zagranicznych - ot kolonizacja...
    Mozna sie cieszyc jak murzyn z blaszki ze nam miejsca pracy budują, jasne :)

    > Nie jestem euroentuzjastą. Bo jako konserwatysta mam unijnym regulacjom
    > sporo do zarzucenia, ale patrząc od strony czysto ekonomiczne to długofalowo
    > uważam że wyjdzie nam to na plus.

    Moze tak, moze nie. Tylko dlaczego rzad do cholery nie pokaze na to jasnej analizy.

    > chciano skoki "uwalić" to by je uwalono - bo były ku temu podstawy
    > ekonomiczne. Zamiast tego zdecydowano się na ich ratowanie.

    > Jakiś czas temu nasz polski szpieg wydał książkę. Zapomniałem nazwiska ale
    > było o niej głośno 2-3 lata temu. Czytałem tylko fragmenty ale wiele mi się

    pewnie zacharski, czytałem jak to w ameryce bywał, potem cos w polsce była druga
    ksiazka, ale tej nie czytalem.

    > Oni nie są żadnym zagrożeniem. Prawdziwym zagrożeniem są szpiedzy o których
    > nikt nie wie, ale ich się oficjalnie nie wywala tylko po cichu.

    Kogo sie wywala po cichu? Tych wszystkich polaków na których WSI (czyli gru) ma
    teczki jako TW? Nadaja do moskwy az miło. A ponieważ lustracja jest be to nadawac
    bedą do smierci, a po drodze werbowac nastepne pokolenie.

    > Tu ciekawy artykuł na ten temat:
    > http://zaufanatrzeciastrona.pl/post/odkryto-lokaliza
    cje-polskiej-stacji-numerycznej-pod-warszawa/

    strefa 51 :)

    > W obecnej formie i w obecnej chwili nie jest zagrożeniem.

    sam piszesz ze najtansza dla nas energia jest z wegla brunatnego a pakiet nam to
    utrudnia. I na dodatej jest recznie starowany, juz cos tam gadali ze cena tych
    pozwolen jest za mala to wycofaja ich czesc z rynku. To jest młotek który nad nami
    wisi - i zobaczymy kto bedzie sielniejszy francuzi którzy chcę nam elektr. jądrową
    stawiac czy niemcy z ich wiatrakami. Jak sie dogadają to młotek spadnie :)

    > Bo trzeba by najpierw zdefiniować tę rację stanu. Ja oczekuję silnej pozycji
    > w UE. Ktoś inny może jako rację stanu uważać wyjście z UE i pełną
    > niezależność. Ale tak czy inaczej podstawa to silna gospodarka

    Silna gospodarka - owszem. Ale na przykładzie niemiec i francji i ich silnymi
    gospodarkami widac ze to za mało. Przeciez te kraje w przewidywalnym, czasie moga
    znikąć, stac sie jakims kalifatem arabskim. Zatem musimy miec jakąś ideologię,
    doktrynę o która mozemy sie oprzec i którą mozemy swiatu sprzedac, pociągnąć za sobą.
    I mam niejasne wrażenie ze jedyną sensowną, nienihilistyczna doktryna będzie
    chrześcijanstwo.

    > Sercem się z Toba zgadzam, ale rozum mi podpowiada że historią dzieci nie
    > nakarmię dlatego ja bym stawiał na języki i matematykę.

    Matematyka tak - ale celem długo falowym powinno być zeby to inni uczyli sie
    polskiego a nie odwrotnie, eh, rozmarzyłem sie :)

    b.