  • Data: 2015-02-06 10:38:16
    Temat: Re: Darmowe Doładowania e-mail: b...@g...com
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:e7137ece-de56-4978-8892-1004394119cb@go
    oglegroups.com...

    > no to troszke masz przekaz skrzywiony - opinia społeczna powstaje w tv.
    > Ostatnio rolnicy wyszli na drogi -akurat oglądałem wiadomosci tvp1 u
    > kogos. Połowę dziennika zajely bzdury jak to jedna pani była gruba i
    > schudła. O rolnikach ani słowa. Nie trzeba kłamać,
    > wystarczy nie powiedzieć...

    Bo to nikogo nie obchodzi. Zrozum w końcu że to Ty jesteś mniejszością!
    Ciebie podnieca każdy niezadowolony z polityki rządu i każda najdrobniejsza
    wpadka jakiegoś polityka. Normalnym ludziom to zwisa, a rolą telewizji nie
    jest "uszczęśliwianie na siłę".

    > Link o hipotezach za co dostał nowak zegarek poprosze.

    A skąd ja Ci go teraz wezmę? Musiałbym przeglądać kolejne numery gazety z
    tamtego okresu w jakimś archiwum. ZTCP badane były co najmniej dwie hipotezy
    wiceminister Jarmuziewicz i spotkanie z kierownictwem AlpineBau oraz sprawa
    przetargu na któryś inny odcinek.

    > moja prywatna opinia jest jaka jest i nie zamierzam sie z nia kryć.

    To w takim razie dziękuję za dyskusje nie mój poziom - ja aby nazwać kogoś
    bandytą muszę mieć dowód a nie tylko podejrzenie.

    > Jutro głosowanie w sprawie ratyfikacji konwencji przemocowej - kazdy kto
    > podniesie reke "za" bedzie dla mnie bandytą.

    Nie jestem jej zwolennikiem bo jej treść jest bzdurna ale ktoś kto za tym
    zagłosuje jest co najwyżej głupi.

    > O bandytach mówie w kategoriach moralnych, prawo mnie nie interesuje.

    Nie bawi mnie zgadywanie co masz na myśli mówiąc że ktoś jest bandytą.
    Uzywam j. polskiego takiego jakim on jest i zupełnie nie bawi mnie tzw.
    "mowa nienawiści"

    > Jesli ktos wyłudza legalnie kase jest takim samy bandytą jak ten co robi
    > to nielegalnie. Prawo tego nie zmienia - zmienia tylko mozliwosc
    > wymierzenia kary...

    > Ja mówie o kraju moich, i moich sąsiadów, dzieci, wnuków i prawnuków.
    > Jesli przyjdą obcy i nas zniszczą (fizycze, ekonomicznie, kulturowo itp) a
    > sami zasiedlą nasza ziemie to juz nie bedzie
    > polski, nawet jesli ten kraj bedzie sie tak nazywał.

    No to przyszli obcy i nasz kraj ochrzcili jakiś tysiąc lat temu i co?

    > I jesli popatrzymy na białą francje z połow XX wieku, i 100% islamską
    > (narodowosciowo też) za lat 50 czy 100 to oznacza ze kraj upadł.

    Polska była w 100% pogańska a później w 100% chrześcijańska czy to oznacza
    że to inny kraj?

    > Kiedys zajecie cudzego terytorium odbywało sie metodę inwazji wojennej,
    > teraz to sie skomplikowało na tyle ze łamańcami słownymi mozna uznac ze
    > francja to francja nawet jak ma w nazwie
    > kalifat, i nie ma tam ani jednego rdzennego francuza.

    A jak zamierzasz oceniać "rdzenność". Pewnie więcej niż połowa dzisiejszych
    Polaków to potomkowie dawnych Litwinów, Łemków, Kaszubów, Mazurów a nawet
    Prusów. Rozumiem że to Ci bnie przeszkadza bo wyznają tę samą wiarę i mają
    ten sam kolor.

    > gdybys jeszcze napisał ze mówisz o duzych rolnikach, takich ze 100ha...

    No to piszę po raz kolejny samo gospodarstwo i kilka tysięcy m2 obok są
    warte milion. Milioner to ten co ma ponad milion.

    > A to specjalista od tego jestes? Dla mnie prostego czlowieka to fakt ze
    > lewacka propaganda wpływa chociazby na dzietnosc albo sposób wykorzystania
    > instytucji opieki socjalnej sugeruje ze ma
    > to negatywny wpływ na społeczenstow i moge to nazwac kosztami spolecznymi.
    > Ale gdziez mnie do ciebie, specjalistą nie jestem...

    Coś nie tak z tą argumentacją. Mniejsza dzietność to mniejszy odsetek
    ubóstwa i mniejsze bezrobocie - po prostu rodzice zarabiający tyle samo mają
    mniej wydatków, a na rynku pracy jest mniejsza konkurencja. To gdzie tu
    _koszty_.

    Mniejsza dzietność _jest_ poważnym problemem dla państwa (bo państwo
    "znika") ale to nie jest koszt społeczny.

    > buahahaha, dokładnie tak dzis w radio którys minister odpowiedzial
    > protesującemu. Ze niby prawo mu nie pozwala na wypłate odszkodowan - a ten
    > mu na to - jestes ministrem, zmien prawo jesli > uwazasz ze to sluszny
    > pomysl :)

    WTO ma pewne zasady to my się pchaliśmy do WTO bo nam te zasady odpowiadają.

    > Ale ze co? Wyprodukowanie tej tony tu byłoby korzystne bo praca u nas, i
    > klimatyczne bo zrobione w porzadnym reżimie z mniejsza emisją. Dałoby
    > sie - gdyby chodzilo o ochrone klimatu.

    Ale byłoby _drożej_. A ludzie nie chcą płacić drożej za kolejny model
    telefonu czy telewizora.

    > napisz do wyborczej, wierszówka jak znalazł. 100% ze ci to opublikują.

    Bądź mężczyzną wykaż błąd w powyższym akapicie a nie naśmiewasz się bo Ci
    nie pasuje że jest inaczej niż Tobie się wydawało.

    .> Zmaleją bo przestaną dochodzi ć nowi emeryci a starzy powoli w sposób

    > a to nie wystarczyłoby zmienic przepis ze ci co odchodza na emeryture to
    > ja dostaną zwykłą? Byłoby tak samo. No nie, trzeba koniecznie zamknac
    > kopalnie i juz...

    Ale ci co tam pracują tego nie chcą oni chcą by im dopłacać do pensji i do
    emerytur a jak się nie podoba to strajk i opozycja zawsze ich poprze.

    > No jak katarynka :) Odkrywkowe owszem beda bardziej rentowne - zgoda. A
    > weglowe wystarczy ze beda wychodzily na plus.

    Ty tak na poważnie? Pytanie czy aby ktoś mając taką samą pensję robił coś co
    przynosi 1zł korzyści czy 1000 zł korzyści?

    > Mówisz o darmozjadach z zarządów którzy maja swój stołek dzieki
    > politycznym powiązaniom?

    I ty niby jesteś prawicowcem a powtarzasz takie lewackie bzdury? To nie
    pensje zarządu wpływają na to że kopalnie są nierentowne ale wypłacanie
    gigantycznych pensji gdy nie ma zysku.

    Masz 3 tysiące pracowników zarabiających po 10 tysięcy i 10 osób w zarządzie
    którzy zarabiają po 100 tysięcy to na które pensje idzie więcej?
    Ograniczenie pensji zarządu do zera przyniesie 1mln 3,2% a rezygnacja z
    połowy pensji pracowników (skoro nie ma zysku to za co premia?) przyniesie
    7,5mln.

    > Jesli nic z tego nie ma to jest tylko naiwny.

    Zatem św. Franciszek i Matka Teresa byli naiwni? Napisałbym że bluźnisz, ale
    to nie moja sprawa jak Wy katolicy oceniacie swoich świętych :-)

    > Zieeew, myslalem ze go rzeczywiscie na klamstwie zlapales, a ty takie
    > bzdety wyciagasz.

    Znaczy się Terlikowski może pisać bzdury i to nie jest kłamstwo?

    > Mozesz dac spokój, ale jesli chcesz przeanalizuj co powiedzial
    > terlikowski -czyli co sugerował (ze złą wolą - bo to chyba istota
    > kłamstwa) a co było prawdą...

    Przyznaję robił to nieświadomie - bo nie zrozumiał prostej wypowiedzi - ale
    nadal jest to kłamstwo tyle że nieświadome.

    > Mnie nie interesuje ze 1% dzieci aparatu opresji ma taki sam pogląd, moze
    > 99% ma inny. Mnie interesuje ze 99% głównych sław mediów opiniotwórczych
    > ma ten sam pogląd. I zadaję sobie
    > pytanie - czy to przypadek ze sa powiazani rodzinnie z komunistycznym
    > aparatem opresji, czy są obiektywni a jesli nie to dlaczego...

    Ta książka niczego takiego nie udowadnia. Skupia się na kilkunastu czy
    kilkudziesięciu spośród tysięcy. I na tej podstawie coś sugeruje - a to
    bzdura.

    Pozdrawiam
    Ergie