  • Data: 2015-02-05 14:27:03
    Temat: Re: Darmowe Doładowania e-mail: b...@g...com
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:cb96ba4c-7ff6-4455-b881-93e04de4f027@go
    oglegroups.com...

    > cała seria wykierowania uwagi widza na nieistotna czesc sprawy - dokładnie
    > jak z taśmami.

    Powtarzam po raz eNty artykuły były na _oba_ tematy zarówno że nie wpisał do
    oświadczenia jak i skąd go wziął i za co. Ubzdurałeś sobie skądś że media
    pisały tylko o oświadczeniu majątkowym zamiast o pochodzeniu zegarka a to
    nieprawda. Media badały _oba_ aspekty.

    > mnie nie interesuje zeby przyszedł na niego czas, mnie nie interesuje
    > nawet kara, mnie interesuje zeby ludzie o mentalnosci bandytów nie
    > rządzili tym krajem.

    Proszę waż słowa. Człowiek jest niewinny dopóki mu się winy nie udowodni.
    Więc nie nazywaj na wyrost polityków bandytami.

    > trwam opiera sie na datkach o lat i to działa, ot taki model biznesowy
    > cytat:
    > KRRiT oczekiwała udokumentowania źródeł finansowania, a nie prognoz
    > przychodów. Datki opierają się na dobroczynności nieokreślonej liczby
    > ludzi, a tego nie da się zweryfikować - podkreśliła. > Wniosła o oddalenie
    > skargi fundacji.

    > dało sie uwalić, dało :-) Ale gdyby ich potraktować "intencją" jak
    > pisałeś - i to pozytywną intencją to by dostali tą koncesje..

    Gdyby Lux Veritatis odpowiedziała: "z datków ludzi dostajemy rocznie XX mln
    i z tego zamierzamy opłacać nadawanie i koncesję" to moglibyśmy gdybać.
    Tymczasem oni _nic_ nie odpisali na pytanie o źródło przyszłego
    finansowania.

    > ciekawe twierdzenie. Tyle ze fałszywe. Jedyne co sie nie zmieni to
    > terytorium. Ale to juz nie bedzie europa a bliski wschód -i ekonomicznie,
    > i kulturowo, i ludnosciowo. Zatem nie francja.
    > Poczytaj "zaginone królestwa" dawisa.

    Co niby zmiana wyznania obywateli zmienia w państwowości? Gdyby tak
    rozumować jak Ty argumentujesz to Musielibyśmy uznać że Francja już nie jest
    Francją (bo kiedyć była katolicka a dziś ateistyczna) Niemcy nie są Niemcami
    bo kiedyś byli katoliccy a obecnie protestanccy itd...

    Może Ci się to nie podobać, ale to nie wyznanie stanowi o państwowości albo
    o narodowości.

    > Francuzom? Mówisz o białych?

    Wszystkim. Są i biali i czarni tak samo jak są i biali i czarni Polacy.

    > ty zdaje sie nie rozumiesz pojecia rolnik. Twierdzisz ze rolnikowi jest
    > teraz dobrze bo wyprzedaje grunty?

    Jeszcze raz powoli: jest dobrze bo ma dotacje i gwarancje skupu. Jest
    milionerem bo grunty które posiada są warte ponad milion.

    > koszty społeczne to jest termin który nie ja wymysliłem, zwykły termin
    > uzywany w nauce...

    W nauce zmiana wyznania nie jest kosztem społecznym. Koszty społeczne to np.
    ubożenie ludzi z niższym wykształceniem a bogacenie się bogatszych. To np.
    bezrobocie itd. Ale nie to że większość zmienia religię którą wyznają albo
    przestaje wyznawać jakąkolwiek. Dlatego lewacka propaganda choć mnie nie
    odpowiada nie podpada pod koszty społeczne.

    > Taki mechanizm sie nazywa cło. Wyższy dla trucicieli , niższy dla tych
    > którzy sie starają.

    Nie ma takiej możliwości. Hint: WTO i klauzule najwyższego uprzywilejowania.
    Cło musi być jednakowe dla wszystkich. Co najwyżej jakiś podatek ekologiczny
    (jak w przypadku samochodów) ale to jest od _używania_ a nie wwożenia.

    > Produkcja cementu w europie powoduje ze miejsca pracy sa tutaj a
    > technologie sa niezłe - a ta sama tona sprowadzona z chin kosztuje 2x
    > wiecej CO2. Klimatycznie to sie kupy nie trzyma.

    Bo klimat z ekonomią nie mają po drodze.

    > Właśnie zaczałes w rachunkach za prąd płacic dopłaty do OZE związane z tym
    > samy pakietem klimatycznym który ci nie przeszkadza.

    Od zawsze płaciłem tyle że nie wyszczególnione. Instalacje do spalania
    biomasy itp. to żadna nowość. To że spalanie drzew zamiast węgla nie ma
    sensu też nie. Ale sami tak robiliśmy już dawno zanim weszliśmy do UE.

    > Napisałeś ze "to my się będziemy mogli> >> rozwijać." - dzieki pakietowi
    > klimatycznemu. Nie, nie mam na to argumentów :))))

    Gdy liczba pozwoleń zostanie ograniczona to my mając większy zapas
    niewykorzystanych pozwoleń będziemy mogli taniej produkować gdy Niemcom czy
    Francji już pozwoleń zabraknie i będą za nie dopłacać podrażając produkcję.

    > Wez no poczytaj troche - spodziewasz sie ze jak zamkniesz kopalnie to
    > wypłaty ZUSu zmaleją? Otóż nie zmaleją.

    Zmaleją bo przestaną dochodzi ć nowi emeryci a starzy powoli w sposób
    naturalny wymrą.

    > Zamykanie niczego nie załatwia - nalezy sie zastanowic nad sensowna
    > modernizacją tak aby były rentowne.

    Jak katarynka :-(

    Owszem one mogą być rentowne (jak np. zmusi się elektronie do zakupu węgla
    po zawyżonych cenach) ale _zawsze_ odkrywkowe będą bardziej rentowne.

    > A zamknąc te które rzeczywiscie trzeba w rynkowych warunkach.
    > A co mamy - rząd zamnknąć, związkowcy nie dotykać. Oba rozwiązania są złe.

    Nie ma nic złego w tym by darmozjady wzięły się do innej pożytecznej pracy.

    > Mozesz wybaczyc złodziejowi w intencji pojednania - ale jesli zrobisz to z
    > takim który w zaden sposób nie ma zamiaru sie zmienic, ani nie uznaje ze
    > to co robni za błąd i nadal bedzie kradł - to
    > twoje wybaczanie jest naiwnoscią i nadal bedziesz okradany.

    No i? Co w związku z tym? Jak to się ma do tego że kto nie jest za
    lustracją ten jest zły?

    > no i gdzie tu kłamstwo? Znów konflikty w terminologii mamy...

    Terlikowski sugeruje że papież powiedział coś czego ten nie powiedział cóż
    to jest jak nie kłamstwo?

    > No to dlaczego pytasz o książkę która jest pełna insynuacji a nie tylko
    > faktów dotyczących postawy teraz?

    bo ona wskazuje kierunek dlaczego oni sa teraz tacy jacy sa.

    ROTFL.
    Najpierw niech _udowodni_ jacy teraz są. Bez tego to są tylko insynuacje.

    > Nie zastanowilo cie ze mówią jednym głosem?

    Znowu popadasz w jakąś abstrakcję. To ma być zarzut? Wyobraź sobie że wiele
    osób ma podobne poglądy zupełnie _niezależnie_ od siebie.

    > Gdybym tu zasunął jakis cytat to bys nie wiedzial czy to powiedziala
    > kolenda zaleska, lis, miecugow, olejnik, zakowski krasko czy durczok. Bo
    > oni
    > mówią jednym głosem. Jakos sie nie stało ze jeden został pisowcem, inny
    > lewakiem , liberałem itd. - różnorodne poglądy bo różnorodni ludzie. Ale
    > nie - tacy sami rodzice - takie same dzieci. One > nie odpowiadaja ze
    > grzechy rodziców -ale robią dokładnie to samo co oni.

    Działacze PRL-owscy spłodzili lekko licząc milion dzieci. Z tego miliona
    ktoś wyciąga życiorysy kilkudziesięciu i na tej podstawie Ty uogólniasz?
    Wybacz ale równie dobrze można by znaleźć kilkudziesięciu księży będących
    synami działaczy i na tej podstawie napisać książkę sugerująca że oni
    zostali księżmi dlatego że byli dziećmi reżimu.

    Naprawdę nie dostrzegasz tego że to piramidalna manipulacja?

    Pozdrawiam
    Ergie