  • Data: 2015-02-05 16:47:56
    Temat: Re: Darmowe Doładowania e-mail: b...@g...com
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 5 lutego 2015 14:27:16 UTC+1 użytkownik Ergie napisał:
> [...]

    no to troszke masz przekaz skrzywiony - opinia społeczna powstaje w tv.
    Ostatnio rolnicy wyszli na drogi -akurat oglądałem wiadomosci tvp1 u kogos. Połowę
    dziennika zajely bzdury jak to jedna pani była gruba i schudła. O rolnikach ani
    słowa. Nie trzeba kłamać, wystarczy nie powiedzieć...

    > nieprawda. Media badały _oba_ aspekty.

    Link o hipotezach za co dostał nowak zegarek poprosze.

    > Proszę waż słowa. Człowiek jest niewinny dopóki mu się winy nie udowodni.
    > Więc nie nazywaj na wyrost polityków bandytami.

    moja prywatna opinia jest jaka jest i nie zamierzam sie z nia kryć. Jutro głosowanie
    w sprawie ratyfikacji konwencji przemocowej - kazdy kto podniesie reke "za" bedzie
    dla mnie bandytą.
    O bandytach mówie w kategoriach moralnych, prawo mnie nie interesuje. Jesli ktos
    wyłudza legalnie kase jest takim samy bandytą jak ten co robi to nielegalnie. Prawo
    tego nie zmienia - zmienia tylko mozliwosc wymierzenia kary...

    > Wszystkim. Są i biali i czarni tak samo jak są i biali i czarni Polacy.

    Ja mówie o kraju moich, i moich sąsiadów, dzieci, wnuków i prawnuków. Jesli przyjdą
    obcy i nas zniszczą (fizycze, ekonomicznie, kulturowo itp) a sami zasiedlą nasza
    ziemie to juz nie bedzie polski, nawet jesli ten kraj bedzie sie tak nazywał.
    I jesli popatrzymy na białą francje z połow XX wieku, i 100% islamską (narodowosciowo
    też) za lat 50 czy 100 to oznacza ze kraj upadł. Kiedys zajecie cudzego terytorium
    odbywało sie metodę inwazji wojennej, teraz to sie skomplikowało na tyle ze łamańcami
    słownymi mozna uznac ze francja to francja nawet jak ma w nazwie kalifat, i nie ma
    tam ani jednego rdzennego francuza.

    > Jeszcze raz powoli: jest dobrze bo ma dotacje i gwarancje skupu. Jest
    > milionerem bo grunty które posiada są warte ponad milion.

    gdybys jeszcze napisał ze mówisz o duzych rolnikach, takich ze 100ha...

    > W nauce zmiana wyznania nie jest kosztem społecznym. Koszty społeczne to np.
    > ubożenie ludzi z niższym wykształceniem a bogacenie się bogatszych. To np.
    > bezrobocie itd. Ale nie to że większość zmienia religię którą wyznają albo
    > przestaje wyznawać jakąkolwiek. Dlatego lewacka propaganda choć mnie nie
    > odpowiada nie podpada pod koszty społeczne.

    A to specjalista od tego jestes? Dla mnie prostego czlowieka to fakt ze lewacka
    propaganda wpływa chociazby na dzietnosc albo sposób wykorzystania instytucji opieki
    socjalnej sugeruje ze ma to negatywny wpływ na społeczenstow i moge to nazwac
    kosztami spolecznymi. Ale gdziez mnie do ciebie, specjalistą nie jestem...

    > Nie ma takiej możliwości. Hint: WTO i klauzule najwyższego uprzywilejowania.

    buahahaha, dokładnie tak dzis w radio którys minister odpowiedzial protesującemu. Ze
    niby prawo mu nie pozwala na wypłate odszkodowan - a ten mu na to - jestes ministrem,
    zmien prawo jesli uwazasz ze to sluszny pomysl :)

    > Bo klimat z ekonomią nie mają po drodze.

    Ale ze co? Wyprodukowanie tej tony tu byłoby korzystne bo praca u nas, i klimatyczne
    bo zrobione w porzadnym reżimie z mniejsza emisją. Dałoby sie - gdyby chodzilo o
    ochrone klimatu. Spiskowa teoria mówi ze to tylko przykrywka...

    > Od zawsze płaciłem tyle że nie wyszczególnione.

    ach, podwyżki są o wyszczególniania, bo wiecej farby drukarsiej na fakturze bedzie.
    Weż przestan... Podwyżka to fakt i tyle.

    > Gdy liczba pozwoleń zostanie ograniczona to my mając większy zapas
    > niewykorzystanych pozwoleń będziemy mogli taniej produkować gdy Niemcom czy
    > Francji już pozwoleń zabraknie i będą za nie dopłacać podrażając produkcję.

    napisz do wyborczej, wierszówka jak znalazł. 100% ze ci to opublikują.

    > Zmaleją bo przestaną dochodzi ć nowi emeryci a starzy powoli w sposób
    > naturalny wymrą.

    a to nie wystarczyłoby zmienic przepis ze ci co odchodza na emeryture to ja dostaną
    zwykłą? Byłoby tak samo. No nie, trzeba koniecznie zamknac kopalnie i juz...

    > Jak katarynka :-(
    >
    > Owszem one mogą być rentowne (jak np. zmusi się elektronie do zakupu węgla
    > po zawyżonych cenach) ale _zawsze_ odkrywkowe będą bardziej rentowne.

    No jak katarynka :) Odkrywkowe owszem beda bardziej rentowne - zgoda. A weglowe
    wystarczy ze beda wychodzily na plus.

    > Nie ma nic złego w tym by darmozjady wzięły się do innej pożytecznej pracy.

    Mówisz o darmozjadach z zarządów którzy maja swój stołek dzieki politycznym
    powiązaniom?

    > No i? Co w związku z tym? Jak to się ma do tego że kto nie jest za
    > lustracją ten jest zły?

    Jesli nic z tego nie ma to jest tylko naiwny. Jesli chroni układ który z kolei go
    chroni przed ręką rynku i demokracji - to jest nieuczciwy.

    > Terlikowski sugeruje że papież powiedział coś czego ten nie powiedział cóż
    > to jest jak nie kłamstwo?

    Zieeew, myslalem ze go rzeczywiscie na klamstwie zlapales, a ty takie bzdety
    wyciagasz. Mozesz dac spokój, ale jesli chcesz przeanalizuj co powiedzial terlikowski
    -czyli co sugerował (ze złą wolą - bo to chyba istota kłamstwa) a co było prawdą...

    > Działacze PRL-owscy spłodzili lekko licząc milion dzieci. Z tego miliona
    > ktoś wyciąga życiorysy kilkudziesięciu i na tej podstawie Ty uogólniasz?

    Mnie nie interesuje ze 1% dzieci aparatu opresji ma taki sam pogląd, moze 99% ma
    inny. Mnie interesuje ze 99% głównych sław mediów opiniotwórczych ma ten sam pogląd.
    I zadaję sobie pytanie - czy to przypadek ze sa powiazani rodzinnie z komunistycznym
    aparatem opresji, czy są obiektywni a jesli nie to dlaczego...

    > Naprawdę nie dostrzegasz tego że to piramidalna manipulacja?

    znów sie zgadzamy, dostrzegam piramidalną manipulację :-)

    b.