    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Sun, 15 Feb 2015 10:12:18 -0800 (PST)
    <e...@g...com>
    <mbfjoj$i7k$1@node1.news.atman.pl>
    <9...@g...com>
    <mbhr4l$ooc$1@node2.news.atman.pl>
    <8...@g...com>
    <mbif2f$m59$1@node1.news.atman.pl>
    <5...@g...com>
    <mbkk28$mj$1@node1.news.atman.pl>
    <a...@g...com>
    <mbl2f0$5qh$1@node2.news.atman.pl>
    <5...@g...com>
    <mboefr$6pv$1@node1.news.atman.pl>
    Subject: Re: Darmowe Doładowania e-mail: b...@g...com
    From: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu sobota, 14 lutego 2015 22:25:16 UTC+1 użytkownik Ergie napisał:
    > Do tego całkowity zakaz strajków okupacyjnych - ktoś nie chce pracować niech
    > nie pracuje ale nie może być tak jak obecnie w JSW że mniejszość która nie
    > chce pracować odbiera tę możliwość większości - to nie socjalizm to
    > terroryzm.

    trzeba uważac zeby z takimi pomysłami nie wrócic do socjalizmu

    > Problem w tym że pierwsze co zrobią to strajk i wywalczą dopłaty do swojej
    > działalności.

    Nic nie wywalcza jesli bedzie to w ustawie zakazane. A do glebokich zmian potrzebna
    jest ustawa.

    > Ale dlaczego dydaktyczny ma być tylko 18???

    Wszystko jedno - tu nie chodzi o 16 ze 25 - chodzi o to jaka przyjmiemy filozofię
    państwa. Szkoła ma uczyc i wychowywac czy być fajna? Wybierzmy i dajmy narzedza
    skuteczne nauczycielom, odciążmy z biurokracji -ilosc godzin to rzecz absolutnie
    wtórna.
    Filozofia rządzi wszystkim.
    Czy przestępców należy karac, czy resocjalizowac?
    Czy ważniejsza jest jednostka czy społeczenstwo?
    Zabijac ludzi czy nie?
    I tak dalej...

    > Gdyby tak było to też bym był za, ale w _praktyce_ wygląda to tak że ten co
    > mało dostaje to wyciąga rękę po zasiłki, więc ludzi trzeba zmusić do
    > odkładania na emeryturę.

    Wciąż to słyszymy - ale przeanalizuj - polacy pracują najwiecej w europie. Dlatego ze
    lubią? Nie, dlatego ze muszą. Bo są biedni i zapieprzają by zwiazac koniec z koncem.
    A jak ktos ledwie wiaze te konce to nie ma z czego odłożyć - jak chcesz go zmusic?
    Podatek kolejny nałożyć? Oszczedzalismy 10lat -i panstwo nam to 50% tego rąbneło.
    Lepiej, kurka, przepic....
    Wiec trzeba aby byli bogatsi - najpierw nadwyzke przeznaczą na dawno odkładaną
    konsumpcje, a potem zaczą oszczedzac.

    > Wybacz ale jeśli bycie w opozycji Twoim zdaniem usprawiedliwia cynizm to nie
    > mamy o czym rozmawiać.

    juz powiedzialem ze nie jestem/byłem tym zachwycony. Usiłuję zrozumieć, co wcale nie
    znaczy ze sie zgodzic.

    > Dla Twojej informacji powód strajku w JSW to nie groźba likwidacji tylko
    > prezes chciał uzależnić 14 pensję od zysku.

    Zwiazkowcy zarzucili wyprowadzenia z kopalni 100mln zł i postulatem było wywalenie
    prezesa.
    cytat:
    "Na skutek różnego rodzaju umów z Jastrzębskiej Spółki Węglowej wyprowadzono w
    ostatnich kilku latach około 100 mln zł - oceniają związkowcy. Zarząd JSW uznał, że
    dane przytoczone przez związkowców zdobyto nielegalnie; zawiadomił o tym prokuraturę"
    zwróc uwage ze znów ważniejsze jest "kto nagrywał".
    Postulat obrony 14 tez owszem był - ale zwiazkowcy zgodzili sie na zlagodzenie
    stanowiska w tej sprawie. Moim zdaniem wiedzieli ze beda musieli z czegos popuscic -
    czyli to elemen stragegii. Aczkolwiek moge sie mylic, nie chce mi sie wglebiac dalej.

    > No to nie zadziała. Telewizja należąca do opozycji nie gwarantuje ani nawet
    > nie budzi nadziei na bycie obiektywną.

    A ja nie mówie ze bedzie obiektywna -mowie ze bedzie czwartą władzą, poinformuje
    społeczeństwo o kazdym wykrytym przekręcie. To dla nas lepsze niz być tuba
    propagandową kryjącą błedy i przestępstwa.

    >Zresztą odpowiedz sobie na proste
    > pytanie czy tv Republika, tv Trwam albo Nasz Dziennik zajęły się sprawą
    > Hoffmana i fałszywych rozliczeń?

    czasem patrze w republike -o hofmanie były informacje z przekrecił, ze go wyrzucili z
    partii.

    > Media sobie radzą lepiej niż społeczeństwo. Skoro media publikują afery
    > Olina, Rywina i Starachowicką a społeczeństwo głosuje na SLD to nie media są
    > problemem ale społeczeństwo.

    Dokładnie takie stanowisko miała nieboszczka unia wolnosci - to my jestesmy
    ynteligencja, my wiem lepiej co dla was, ciemniaków, dobre :)

    > O teatry to się najmniej martwię.

    http://wyborcza.pl/1,75475,16254870,Teatr_Polski_we_
    Wroclawiu_tonie_w_dlugach__Co_dalej_.html

    urynkowisz -upadną i tyle.

    >W Gliwicach co roku jest przegląd teatralny - przyjeżdżają gościnnie teatry z innych
    miast. Bilety są
    > wyprzedane na miesiąc przed imprezą. Bo ludzie chcą oglądać dobre
    > przedstawienia. Aha te teatry przyjeżdżają oczywiście na zasadach
    > komercyjnych.

    i nie jest impreza dofinansowana? Nie wierze :)

    > Bardziej bym się martwił o filharmonie, ale z drugiej strony też mam
    > przykład z Gliwic - w zeszłym roku powstała prywatna kameralna sala
    > koncertowa i ma się dobrze.

    > Kto?

    maciarewicz zrobił liste, ups, złe nazwisko... Ale lista cholera - dobra...

    > Zniesienie dziesiątek ograniczeń i wymagań. Pierwszy przykład z brzegu:
    > zastąpienie zaświadczeń oświadczeniami.
    > Są dwie możliwości: albo swoją wiedzę czerpiesz z nieobiektywnych mediów

    niewątpliwie tez, przeciez siegam nawet do wyborczej

    > albo celowo kłamiesz.

    jeszcze raz zarzucisz mi kłamstwo to, o ile cie szanuje, przestane z toba gadac.
    Kłamstwo zakłada nieuczciwosc. Moge byc zle poinformowany - ale nie jestem
    nieuczciwy.

    Zatem - pan z plastikowym sobowtórem ogłosił ze ma na biurku 57tys problemów.
    Jestes w stanie wykazac ze ilosc spraw załatwionych przez ta instytucje w stosunku do
    zapotrzebowanie była daleka od zera?

    > [ciach] nie chce mis się czytać wypowiedzi skoro ją opierasz na
    > nieprawdziwym założeniu.

    wylicz jak moje załozenie jest bardzo różne od zera i wtedy sie odnies.

    b.