    From: Maciek <m...@n...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Dla Ergiego. Sorry, ale nie moglem sie powstrzymac.
    Date: Fri, 28 Feb 2014 13:33:22 +0100

    W dniu 2014-02-28 13:02, Ergie pisze:
    > Przypomnij mi ile statystyczna rodzina tego zwiększonego VAT'u płaci a ile
    > dostaje ulgi?
    No właśnie może Ty mi statystycznie przypomnij ile rodzin płaci ten VAT,
    a nie dostaje żadnej ulgi, ze względu na szczupłość dochodów.

    > ROTFL, następny co się wypowiada na temat o którym nie ma pojęcia.
    > Tu masz link:
    > http://3plus.pl/artykuly/szczegoly/sid/2/id/1/aid/21
    0/strona/
    > Dalej twierdzisz że to promil???
    No jest powód do śmiechu. Z podanego przez Ciebie linka:
    "W Polsce w dziedzinie Kart debiutował w 2005 roku Wrocław proponując
    ,,Kartę Rodzina Plus".
    Grodzisk Mazowiecki, wprowadził w 2008 roku Kartę Dużej Rodziny
    W 2009 roku Kartę Dużej Rodziny wprowadziły Tychy i Sandomierz.
    W 2010 Karta Dużej Rodziny zaczęła funkcjonować w Łowiczu, Bielsku -
    Białej i w Żorach.
    W 2011 roku wprowadzona została Karta Dużej Gdańskiej Rodziny, potem
    Karta Dużej Rodziny w Żabiej Woli, Siedlcach, Krakowie, Piasecznie,
    Przemyślu, Radomsku, Rawie Mazowieckiej, Skierniewicach.
    W 2012 roku wprowadziły kartę Sopot, Lublin, Zielonka, Płońsk,
    Mszczonów, Bełchatów, Jaktorów, Lesznowola, Garwolin, Bytom, Zabrze,
    Świdnica, Sochaczew, Konstancin - Jeziorna, Serock, Gorlice, Lębork,
    powiat Tarnowski, Rybnik, Ostrołęka, Błonie, Katowice, Toruń, Szczecin."
    Przeliczysz mi to na liczbę gmin istniejących w Polsce??

    > A ta lista nie jest kompletna, brakuje choćby Poznania.
    > Natomiast w Warszawie prace trwają od 2012 i nie wiem, czy już się
    > skończyły. Na pewno już teraz dzieci z rodzin wielodzietnych maja darmowe
    > bilety na komunikację miejską.
    Jakie darmowe?? Zacznij od tego, że w Warszawie do niedawna rodzina
    wielodzietna była definiowana jako 4+ dzieci.

    > Masz rację "zdaje się" :-)
    Mój błąd. Za komuny jednak nie było dużo lepiej, a moja pomyłka wynikła
    z długości urlopu za ciążę bliźniaczą.

    Maciek