  • Data: 2014-03-03 15:09:38
    Temat: Re: Dla Ergiego. Sorry, ale nie moglem sie powstrzymac.
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "uzytkownik" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Pier....sz od rzeczy.

    Jasne :-)

    > Nie mówimy tu o oszukiwaniu pracowników.

    A to jakaś nowa relatywna moralność która określa kogo można oszukiwać a
    kogo nie???

    > Ile czasu prowadziłeś swoją działalność gospodarczą?
    > Śmiem twierdzić i idę o zakład, że się nie mylę, iż nigdy nie prowadziłeś
    > działalności gospodarczej i nie masz najmniejszego pojęcia o jej
    > prowadzeniu.

    ROTFL. Ty znowu wiesz lepiej co ja w życiu robiłem.

    > Niestety zaczynasz prowadzić działalność i się dowiadujesz, że cała
    > buchalteria cię przerasta

    Przykro mi że Cięto przerasta. Szczerze.

    > Ty jak ten US czy ZUS zakładasz z góry, że jednak każdy oszukuje.

    Przeczytaj jeszcze raz co napisałeś.

    > Znów pier....sz głupoty.
    > Dam ci swój przykład. W pewnym momencie potrzebowałem aparatu cyfrowego.
    > Kupiłem kompakt za ok. 1500zł. bo wydawało mi się, że taki mi akurat
    > wystarczy. Jednak szybko się okazało, że ten aparat w pewnych warunkach
    > nie spełnia moich potrzeb i oczekiwań i powinienem był jednak kupić
    > porządną lustrzankę z wymienną optyką za ok. 3500-4000zł.

    Nie piszę o Tobie bo nie wiem, czego Ty potrzebujesz do swojej pracy.
    Przeczytaj jeszcze raz ze zrozumieniem. Ten przedsiębiorca o którym pisze
    nie potrzebował aparatu z optyką za 30 tysięcy.

    > Dochodzimy do sedna: Ty uważasz, że wiesz lepiej co mnie jest potrzebne

    Bynajmniej, nie znam Cię i nie oceniam Twoich potrzeb. Odnoszę się do
    znanych mi przypadków.

    > i z góry zakładasz, że nie mam prawa kupić nawet aparatu za 1500zł tylko
    > powinienem kupić za 500zł, a ja natomiast uczę się na własnych błędach i
    > tego doświadczam.

    Weź się ogarnij i przeczytaj jeszcze raz i jeszcze raz... Nie piszę o Tobie
    i nie mam zamiaru oceniać po pozorach czy komuś jest coś potrzebne czy nie.
    Pisałem o konkretnym przypadku gdy aparat za 30 tysięcy _nie_ był potrzebny.

    Pozdrawiam
    Ergie