  • Data: 2014-03-03 16:21:36
    Temat: Re: Dla Ergiego. Sorry, ale nie moglem sie powstrzymac.
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-03-03 16:05, Ergie pisze:

    >Ponieważ potępiam oszustów to z automatu przypisuje
    > mi się w tym wątku różne inne postawy

    Z automatu to Ty zakladasz, ze wszyscy to oszusci i w imie tej tezy
    nalezy pozbawic ich odliczania VAT za remonty przez 1,5 roku i ogolnie
    pogarszac ich sytuacje.
    A ja Ci przypominam, ze sa mechanizmy wylapywania nieuczciwych
    przedsiebiorcow na podstawie chocby srednich kosztow branzy ze
    skladanych przez nich co miesiecznych deklaracji.

    Pozdro.. TK