  • Data: 2014-03-12 09:37:14
    Temat: Re: Dla Ergiego. Sorry, ale nie moglem sie powstrzymac.
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 12 marca 2014 09:11:46 UTC+1 użytkownik Adam napisał:
    > Wcale by mnie to nie dziwilo ;)
    A nie dziwi cię np. takie coś:
    Pierwsza z brzegu:
    https://play.google.com/store/books/details/Waldemar
    _Lewiński_Teraz_Biologia_Gimnazjum_4?id=u5kYAgAAQBAJ
    &hl=pl

    Niby darmowe a spróbuj pobrać i nagle się okazuje że chcą Twoich danych osobowych nr
    karty itp.

    Drugi przypadek: meila niedawno otrzymałem ze gogle da mi tam gratis ileś giga
    dodatkowego miejsca na dysku sieciowym jeśli zgodze się na archiwizowanie/robienie
    kopi zapasowych moich danych z telefonu/kompa na ich dysku. Kurcze święty Mikołaj ten
    gogle miejsce na dysku mi daje kasy nie chce tylko wystarczy żebym tam swoje dane
    trzymał;)