  • Data: 2014-03-12 10:28:50
    Temat: Re: Dla Ergiego. Sorry, ale nie moglem sie powstrzymac.
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    >W dniu środa, 12 marca 2014 10:02:08 UTC+1 użytkownik Adam napisał:
    >Popadacie w paranoje :)
    E tam paranoja od razu. Ja po prostu w darmowe obiadki nie wierzę;)
    Chmura to faktycznie pożyteczna rzecz i w niektórych przypadkach może się przydą. Sam
    trzymam tam jakieś mniej ważne dokumenty czy zdjęcia. Od jakiegoś czasu robię skany
    wszelkich faktur czy paragonów jak gwarancję jakiś sprzęt ma. razie awarii łatwiej
    kopie w chmurze znaleźć niż oryginał w szufladach,
    Kiedyś jak fotki robiło się tradycyjnymi aparatmi to się od razu wywoływało i
    papierowe wersje lata w domu leżą.
    Teraz jak sa cyfrówki to fotki sa na kompie a przy zmianie sprzętu/awarii gina. Tak
    np. straciłem fotki z własnego ślubu. Dlatego od jakiegoś czasu wysyłam je w chmure.
    Pewnie ktoś bardziej wrażliwy napisze że prywatnośc itp. Ok ja tego nie udostępniam,
    gogle czy inne właściciel chmury pewnie w to wgląd maja ale to akurat mi wisi. Zdjęć
    żadnych wrażliwych tam nie publikuje a jak ich interesuje co jadłem u cioci na
    imieninach to niech sobie patrza.
    Ale sa materiały/dokumenty których nie zaryzykuje wysłać w chmurę.