  • Data: 2014-03-12 10:02:08
    Temat: Re: Dla Ergiego. Sorry, ale nie moglem sie powstrzymac.
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 12 marca 2014 09:37:14 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > A nie dziwi cię np. takie coś:
    > Pierwsza z brzegu:
    https://play.google.com/store/books/details/Waldemar
    _Lewiński_Teraz_Biologia_Gimnazjum_4?id=u5kYAgAAQBAJ
    &hl=pl
    > Niby darmowe a spróbuj pobrać i nagle się okazuje że chcą Twoich danych osobowych
    nr karty itp.

    Karta - prepaid, wirtualna. Dane - zawsze mozesz podac lewe :)
    Jezeli oczywiscie obawiasz sie prywatnosci, wszystkie szczegoly dot.
    polityki prywatnosci przy korzystaniu z Google Play masz tutaj:

    https://www.google.com/intl/pl/policies/privacy/

    A korzystania z Google Wallet tutaj:

    https://wallet.google.com/legaldocument?family=0.pri
    vacynotice&hl=pl

    Przypuszczam, ze ksiazka byla platna i zrobili jakas promocje, stad taka
    dziwna sytuacja ze 0 pln a dane do platnosci podac musisz. Z innej beczki
    - darowanemu koniowi.. i tak dalej ;)

    > Drugi przypadek: meila niedawno otrzymałem ze gogle da mi tam gratis ileś giga
    dodatkowego miejsca na dysku sieciowym jeśli zgodze się na archiwizowanie/robienie
    kopi zapasowych moich danych z telefonu/kompa na ich dysku. Kurcze święty Mikołaj ten
    gogle miejsce na dysku mi daje kasy nie chce tylko wystarczy żebym tam swoje dane
    trzymał;)

    Coz - zachecaja do korzystania z ich uslug. Oni z tego maja przeciez kase
    (reklamy). Popadacie w paranoje :) Google to prywatna firma, a nie rzad.
    Jej zalezy na kasie - i taka tez polityke realizuje. Dla nich kazdy uzytkownik,
    kazde odwiedziny to realna kasa z reklam, stad zachecaja na wszystkie sposoby
    do korzystania z ich uslug w najszerszym zakresie.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.