  • Data: 2014-03-19 09:20:49
    Temat: Re: Dla Ergiego. Sorry, ale nie moglem sie powstrzymac.
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 17 marca 2014 11:51:31 UTC+1 użytkownik Adam napisał:
    > W dniu poniedziałek, 17 marca 2014 08:48:43 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
    > Ty jako jej rodzic). I ja Cie doskonale rozumiem ze czujesz sie bezradny
    > niemniej - tak samo jak nauczyles ja przechodzic bezpiecznie przez
    > droge, tak samo powinienes ja nauczyc bezpiecznie korzystac z komorki
    > i komputera
    Ale to nie chodzi o kłopoty bo można kontrolować poblokować itp.
    Ale piszemy tutaj w sensie że są nam wciskane nachalnie niepotrzebne rzeczy. Googgle
    chce m nie przekonać że kopia moich danych u nich na serwerze to jest to o czym
    marze, praktycznie każdy program który gdzieś w necie chcesz pobrać ma jakiegoś
    asystenta domyślnie czy inny toolbar dodany
    Piszesz ktoś tam że dzieciaka przez ulice przechodzić uczę to i instalować
    oprogramowanie mam uczyć. Pewnie racja ale jak dzieciak przechodzi przez ulice to
    przechodzi a zagrożenie da się przewidzieć. A jak instaluje komunikator czy inny
    program to podstępem mu się toolbary czy inny syf dodają.
    Ty można powiedzieć z "informatyki " żyjesz", ktoś tam po sąsiedzku tez napisał ze
    już 35 lat, a jednak zagrożenia ignorujecie moim zdaniem. Ja tam jakieś pojęcie o
    komputerach też mam ale nie zawsze uda mi się zauważyć że jakiś menager czy inny
    toolbar dla mojego dobra ktoś do aplikacji dołączył. Przechodzenie przez jezdnie to
    pikuś w porównaniu do tego.

    > - a jezeli sie nauczyc nie da to zapewne sa odpowiednie softy
    > ktore np. blokuja mozliwosc instalacji nowego oprogramowania,

    I które to softy jak zechce zainstalować to musze z 4 stron oglądać czy syfnego
    asystenta razem z nimi nie pobieram;)

    >tudziez w przypadku telefonu - pierwsza rzecz to wylacznie u operatora >premium...

    U córki tak zrobiłem od początku, na numerze który żona używa zostawiłem bo czasami
    cos tam wyśle na jakiś zbożny cel.
    I nagle w jednym miesiącu patrzę rachunek wyższy o ponad 100zł, wchodzę na biling a
    tam codziennie płatny sms przychodzący i początek koilejnego miesioąca też już te
    smsy przychodziły.
    Dzwonie na infolinię T-Mobile a tam mówią że żona wyraziła zgode na przystąpienie do
    loterii "Era Milionera"
    Oczywiście nigdy takiej zgody nie wyrażała.
    Najpierw twierdzili że wysłała sms że chce w tej loterii brać udział tylko że śladu
    po tym SMSie nie było. Kolejna ich wersja to że dzwonił automat i pytał czy chce
    wziąć udział i powiedziała "TAK" Bzdura oczywiście. Dwie reklamacje mi odrzucili
    dopiero trzecią gdy do adresatów dopisałem Rzecznika Praw Konsumenta, UOKiK i UKE
    dodałem to przyznali mi rację i kasę oddali.
    Ale mi się chciało z nimi droczyć a setek jak nie tysiącom osób pewnie nie i
    grzecznie zapłacili. Sam wśród swoich znajomych dwie osoby znam co zapłaciły dla
    świętego spokoju.