eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieDlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje › Re: Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie,pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
    Date: Thu, 16 May 2024 17:05:10 +0200
    <s...@f...lasek.waw.pl> <mjh0O.110$QP4.64@fx06.ams1>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <RVx0O.25777$2sNf.12174@fx08.ams1>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <v1vs02$9m1$1$niusy.pl@news.chmurka.net>
    <15lz0mrf34kgy$.1okv0cavkhfs$.dlg@40tude.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <v20kn8$ve8$1$niusy.pl@news.chmurka.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <v2227u$7cj$1$niusy.pl@news.chmurka.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <v22elc$mql$1$niusy.pl@news.chmurka.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <v22iac$rdj$1$niusy.pl@news.chmurka.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <v24gqp$css$1$niusy.pl@news.chmurka.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <1ir873zjzzrp8$.fxbzj8ml0cu5$.dlg@40tude.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <1egp7a0hwst4y.16jr7fd37fmdo$.dlg@40tude.net>

    Pan J.F napisał:

    > Jakoś tak samochody mają coraz większe i się mieszczą, a uliczki
    > przecież nie urosły.

    Uliczki nie urosły, zostały zamknięte dla ruchu. Kiedyś fiaciki
    i skuterki wciskały się wszędzie.

    > PPS. kolejny szok był w latach 70-tych, jak Arabowie przykręcili
    > kurek z ropą ...

    O tych latach siedemdziesiątych przecież mówimy. Włoska reakcja na
    podwyżki i brak benzyny była taka, że zaczęli tam jeździc na gazie.
    Instalacja LPG w wydaniu południowym wyglądała tak, że na dachu
    pięcsetki leżała 11-kilogramowa butla od kchenki, przytroczona do
    bagażnika starym paskiem od spodni. Gaz leciał sobie gumową rura
    przeprowadzoną przez lekko uchyloną tylną klapę. Jak wyglądało samo
    zasilanie silnika gazem, tego nie widziałem. Nie tylko Polacy mają
    fajne pomysły.

    --
    Jarek