  • Data: 2014-12-09 19:38:41
    Temat: Re: Dobowe zużycie gazu ziemnego
    Od: tataglia <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-12-09 17:39, pepe wrote:

    > Tak, bajki to dla dzieci.
    > Piszesz, ze zuzywasz srednio 6.5 m3/dobe, wiec za listopad przy tym
    > zuzyciu masz ponad 500 zl, a gdzie pazdziernik?. Wiec kwota nie jest
    > podobna.
    > Ty tez grzejesz sie do ogniska;-)

    6 grudnia pisałem, że 6,5m3/dobę przez ostatnie 2 tygodnie. Wcześniej
    było około 3-4m3. A większość października piec grzał tylko wodę użytkową.
    Fakt, że na przełomie września/października odpaliłem w dwie soboty
    wieczorem kominek.
    Później już wcale.

    Od 20 października do 6 grudnia (46 dni) zużyłem 206m3 x 2,3zł/m3 = 473zł.

    t.