eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieDobra wiadomość dla chcących wynająć mieszkanie w LodziRe: Dobra wiadomość dla chcących wynająć mieszkanie w Lodzi
  • Data: 2023-04-15 12:01:27
    Temat: Re: Dobra wiadomość dla chcących wynająć mieszkanie w Lodzi
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    sobota, 15 kwietnia 2023 o 10:42:14 UTC+2 heby napisał(a):

> [...]
    > pokazać jakieś zjawosko społeczne o sile tak wielkiej, że będzie dawało
    > skutek większy niż kryzysy poprzednie, które trendu nie zmieniły a co
    > najwyżej nieznacząco zachwiały.
    >
    > Tym zjawiskiem nie jest nagły wzrot sprzedaży mieszkań w jakimś zadupiu
    > Polski, bo nie przedsatwiłeś poprawnej analizy błedu tego pomiaru i nie
    > znasz prawdziwych przyczyn tej zmiany w tym konkretnym miejscu. Mierzysz
    > wysokość fali na molo w Sopocie i na podstawie tego określasz pogodę na
    > nastepne 5 lat. Nie widząc, że przepłynęła motorówka.
    na sprzedaż to przede wszystkim uspokoisz siebie.
> [...]
    >
    > Prawdopodobnie nigdy nie pojmiesz, że aby wnioskować cokolwiek o jakimś
    > zjawisku nalezy dysponować wiarygodnymi danymi, poprawnym modelem, ze
    > zweryfikowanymi predykcjami. Zamiast tego wydaje Ci sie, jak większości
    > suwerena, że przewidywanie przyszłości bazuje na "zięcia ciotki szwagra
    > dziadka" przypadku i z tego można wyciągać gównownioski, bo akurat
    > pasują to ideologii, urojeń, życzeń.
    >
    > Nie pasują.
    >
    > Na całe szczeście, podobnie jak w przypadku "a a" nie masz wpływu na
    > cokolwiek, wiec to tylko słowa padajace z ust suwerena, w jakimś zadupiu
    Przede wszystkim dla każdego w miarę inteligentnego człowieka twoja odpowiedź jest
    mało zrozumiała. Zapewne masz dysleksję i nie jesteś w stanie odpowiedzieć jednym nie
    podzielonym tekstem bo nie jesteś w stanie ogarnąć więcej niż kilku zdań. Sposób
    odpowiedzi jaki zastosowałes ma pewną wadę, w połączeniu z dysleksją oczywiście.
    Wiesz że w odpowiedzi sam sobie zaprzeczyłes? Inny przykład braku znajomości rzeczy o
    którym napisałeś. Uważasz że długofalowe zjawiska jest dobrym modelem. Był czas że
    kowale mogli w swoją przyszłość patrzeć bez żadnych obaw. Cały transport oparty na
    koniach. Wytwarzanie podków było butelka niewypitka przez stulecia. I jeden taki
    zrobił samochód. Pierwszy strasznie marny był ale po dwudziestu latach stał się
    podstawą w transporcie. Zarabiać zaczęli ci co kiszki potrafili naprawiać. Ty sobie
    możesz bredzić o modelach a ja wiem że cena zależy od ilości towaru wystawionego na
    sprzedaż i od możliwości jakie mają potencjalni nabywcy. W tej chwili zrobiony jest
    sztuczny tłok bo to ostatnia chwila na sprzedaż nieruchomości. Trochę rynek najmu
    podrasowali Ukraińcy. Ale długofalowo nie są w stanie zrobić żadnych zmian na rynku
    najmu bo przyrost pustostanów jest lawinowy. Naszych rozważań nie zweryfikuje
    złośliwość czy przechwalanie się. Zweryfikuje najbliższy czas. Trzy do pięciu lat i
    będzie wiadomo kto miał rację. W międzyczasie będą pojawiały się przesłanki która
    strona może mieć rację. Uważam że nie ma obiektywnych przesłanek wskazujących że
    nieruchomości będą drożały.