eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieDom całoroczny w ogródkach działkowych - skąd materiały z rozbiórek ? › Re: Dom całoroczny w ogródkach działkowych - skąd materiały z rozbiórek ?
  • Data: 2021-08-21 23:12:00
    Temat: Re: Dom całoroczny w ogródkach działkowych - skąd materiały z rozbiórek ?
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    sobota, 21 sierpnia 2021 o 22:11:56 UTC+2 m...@g...com napisał(a):
> [...]
    jakieś głosowanie i ktoś napierdolil do pustych łbów działkowiczów że jak uwlaszcza
    to zaraz będą na działkach warsztaty
    dawnych pokomunistycznych gap to nic takiego się nie stanie. Kilka milionów jest
    takich działek w RODach w Polsce.
    https://goo.gl/maps/RCKmZPWXbTpRSS4i6 na 99,99999% teren by deweloperzy wykupili
    i...po działkach.
    chwilę ktoś umrze, spadkobiercy zaraz toto sprzedadzą... zapewne na początek zaczną
    "upierdliwe" działania, żeby reszta też sprzedała...
    zmiany właściciela. Działki nie można sprzedać. Można sprzedać jedynie to co na niej
    jest. Kupowanie działki w ROD jest skrótem myślowym. Nie ma możliwości kupienia
    ziemi.
    zabezpiecza działki przed wszelkimi zakusami. Na wywłaszczenie raczej nie pomogą, ale
    zapewniają,że nikt (deweloperzy...)
    "uwłaszczenie" to nawet jak działkowcy za 0PLN je dostaną, to kilka lat i będzie po
    działkach... Jeśli jest kilkuset właścicieli, to sporo z nich zacznie sprzedawać, a
    nowy właściciel prowadzeniem ogrodów działkowych raczej nie będzie zainteresowany...
    Aktualnie "jakoś" to działa, np. sąsiad z bloku odkąd pamiętam, (~40 lat?) co weekend
    jeździ sobie na tą działeczkę... jak mu w zamian dadzą na wypasioną furę ;) to może i
    fajnie wygląda na początku, ale po kilku latach będzie bez niczego :( ani kasy ani
    działki...
    > ważne, ważne
    > znalazłem styl rezydencji jaką chcemy zbudować w ogródkach działkowych
    >
    > Chata chłopa pańszczyźnianego z 17 wieku
    >
    > Tutaj szczegóły
    > https://www.onet.pl/turystyka/onetpodroze/jak-mieszk
    ali-chlopi-panszczyzniani-lochy-szalasy-okopciale-bu
    dy/cnrp33b,07640b54

    > Była światowa moda na ziemianki typu Hobbit House
    > https://www.bing.com/images/search?q=hobbit+house&fo
    rm=HDRSC2&first=1&tsc=ImageBasicHover

    > ale chata chłopa pańszczyźnianego jest zdrowsza, bo z naturalnych materiałów i
    wybudowana ponad gruntem, czyli nie grozi wilgoć i reumatyzm, pleśń, robactwo.

    > Może być i chlewik.
    >
    > Ławy do spania to doskonały pomysł na zawilgocone materace, pościel.
    >
    > Czyli nie dom Hobbita ale chata chłopa pańszczyźnianego, z uwagi na limit 25 m2.
    >
    > Nie piętrowa, ale może być strych na sprzety, czyli dach spadzisty
    To że do 35m? jest bez pozwolenia nie znaczy że wszystko można na działkach zbudować.