    From: "/// Kaszpir ///" <z...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Dom dwulokalowy, dwupokoleniowy
    Date: Fri, 9 Mar 2012 12:14:48 +0100

    >ale obrażeni są krótko, a to działa (przynajmniej u mnie) - od czasu do
    >czasu trzeba im o tym przypomnieć, ale teraz już się nawet na to nie
    >obrażają :)

    Obecnie mieszkacie prawie 1km od siebie. Będziecie mieszkać pod jednym
    dachem po drugiej stronie muru ...
    To całkowicie wszystko zmienia ...

    Poprzednio rodzice musieli zadzwonić aby mieć pewność że jesteście w domu.
    Zawsze mogliście wymyśleć że nie ma Was w domu mimo że byliście a rodzice
    nie przychodzili na "ślepo" bo była szansa że Was nie zastaną ...

    W jednym domu nie ma odległości a rodzice ZAWSZE będą wiedzieli że
    jesteście. Nie wiem jakbym się czuł gdybym wiedział że nasze poczynania
    miłosne podsłuchuje lub słyszą moi rodzice ;)

    Musisz się liczyć na częste wizyty , bo przecież rodzice będą za murem a
    dodatkowo wspólna działka też w tym pomoże.
    Uwierz teście po drugiej stronie muru + częste wizyty + dobre rady w
    stosunku do Ciebie + Twojej żony nie pomagają w małżeństwie ...

    Dlatego mimo że nasze społeczeństwo nie należy do najbogatszych niemalże
    NIKT nie buduje domów wielopokoleniowych mimo że przecież to dużo tańsze ...
    Domy wielopokoleniowe to wyjątki ...

    Zapewne jest jakiś powód , bo każdy potrafi liczyć , ale pieniądze to nie
    wszystko ...
    Lukasz