  • Data: 2009-03-26 08:29:07
    Temat: Re: ELEKTRYCY ! - podpowiedzcie :) Różnicówka a kotłownia
    Od: "Winetoo" <w...@n...spam.please.com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Ariusz" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:gqfd3v$ds3$1@news3.onet...

    > Już mnie wk... hasła o fachowcach - jak niby ktoś kto nie ma pojęcia o
    > prądzie ma rozpoznać czy ten ktoś jest fachowcem czy nie.
    >
    > Pie...nie, że należy zatrudnić fachowca schowaj do szuflady - bo wystarczy
    > wziąć książkę tel, by mieć telefon - do tych jak mówisz fachowców, a
    > między nimi może znajdzie się jeden co wie co robi.

    Nie wniosę nic do meritum, ale pozwolę sobie zauważyć, ze liczenie na to, że
    korzystając z książki telefonicznej można znaleźć fachowca jest jak liczenie
    na to, ze nie trzeba pracować i można dostatnio żyć z wygranych w totka.

    Inwestor który tak myśli jest sam sobie winien, że trafia na partaczy. Dobry
    fachowiec nie musi sięogłaszać w książce bo ma terminy zarezerwowane na dwa
    lata do przodu.

    Nie rozumiem jak można dać kasę komuś obcemu za coś co nie wiadomo, czy
    dobrze zrobił. Jak ktoś się nie zna i nie potrafi sam ocenić to niech
    zatrudni firmę która mu da gwarancję na zrobioną robotę, a sam do odbioru
    tej roboty zatrudni rzeczoznawcę.

    Pozdrawiam
    Winetoo